۱۸ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۵۸
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84991683
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

هیات هندبال همدان در کشور درخشید

۱۸ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۵۸
کد خبر: 84991683
هیات هندبال همدان در کشور درخشید

همدان- ایرنا- رییس هیات هندبال همدان گفت: رویکرد رسیدن به افتخارات مهم بین المللی از جمله آسیایی و جهانی با درخشش خوب استعدادهای نخبه همدان در ترکیب تیم های ملی باعث شد تا این استان از سوی فدراسیون هندبال کشور به عنوان هیات برتر برگزیده شود.

«مهدی اسفندیاری صالح» روز یکشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: هندبال استان همدان طی سال‌های اخیر با برنامه ریزی هدفمند توانست علاوه بر درخشش در میادین مهم بین المللی، در شناسایی و پرورش استعدادها و فراگیر کردن این رشته در سطح شهرهای مختلف گام‌های موثری بردارد.

وی اضافه کرد: حضور ورزشکاران استان در اردوهای تیم ملی بانوان و آقایان و اعزام به رویدادهای آسیایی و جهانی، درخشش تیم هندبال ملایر در لیگ برتر کشور با کسب عنوان سومی و رشد ورزشکاران بیمه شده از مهمترین دستاوردهای هندبال استان است.

اسفندیاری صالح افزود: این موفقیت‌ها باعث شد تا هندبال همدان در عرصه‌های قهرمانی و همگانی با کسب بالاترین امتیاز ارزشیابی فدراسیون در جایگاه نخست قرار بگیرد.

وی با اشاره به افتخارات ارزنده هندبال همدان در سال جاری گفت: رسیدن به مقام قهرمانی تیم ملی نوجوانان دختر در مسابقات آسیایی با حضور سه بازیکن ملایری، تصاحب مقام سومی تیم ملی هندبال ساحلی پسران در مسابقات جهانی و قهرمانی در پیکارهای آسیایی با حضور یک نماینده از شهر درگزین، دست یابی به مقام دوم مسابقات جوانان دختر آسیا با حضور ۲ بازیکن ملایری، شاخص‌ترین موفقیت‌های کسب شده است.

رییس هیات هندبال استان همدان ادامه داد: دوره موفقی را در عرصه فراملی داریم و حضور سه ورزشکار از این تعداد بازیکن در مسابقات جهانی و آسیایی نشان از پیشرفت‌های صورت گرفته دارد.

اسفندیاری اظهار داشت: در حوزه استعدادیابی و پرورش نخبه‌های هندبال استان مسیری موفق ایجاد شد که حاصل آن عضویت سه هندبالیست در ترکیب مسابقات جهانی دختران و ساحلی پسران است.

وی از استان همدان به عنوان معدن گرانبها در استعدادهای هندبال نام برد و افزود: حمایت از هندبال شهرستان‌ها باعث شده تا شاهد ظهور نخبه‌های مستعد در این ورزش باشیم.

وی خاطرنشان کرد: استان همدان سرشار از نخبه‌های هندبال است و حالا با درخشش در سطح جهان این انتظار را داریم تا حمایت مسئولان اجرایی از این رشته بیش از گذشته باشد.

اسفندیاری مرداد سال ۹۸ سکان ریاست هیات هندبال همدان را برعهده گرفت و در این مدت با میزبانی اردوهای تیم ملی در رده پایه، رایزنی برای حضور استعدادهای هندبال استان در تیم ملی، درخشش در لیگ برتر و دوره‌های مختلف آموزشی، اقدام‌های چشمگیری را به مرحله اجرا گذاشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha