پیشنهاد ۳۰۰ میلیون یورویی الهلال به مسی

تهران- ایرنا- باشگاه الهلال عربستان برای اینکه کاپیتان تیم ملی آرژانتین را به‌خدمت بگیرد، به او قراردادی به ارزش ۳۰۰ میلیون یورو پیشنهاد داده است.

به گزارش ایرنا، انتقال کریستیانو رونالدو به النصر عربستان توفانی در فوتبال این کشور ایجاد کرد. علاوه بر اینکه توجه بسیاری از رسانه‌های جهان به لیگ عربستان معطوف شده،‌ تیم‌های رقیب هم به تکاپویی بیش از گذشته افتاده‌اند.

در فوتبال عربستان تیم‌های النصر و الهلال رقابت ویژه‌ای دارند و هواداران این ۲ تیم هم همیشه مشغول کری‌خوانی هستند. از همان زمانی که خبر انتقال رونالدو منتشر شد، هواداران الهلال با راه‌اندازی یک پویش از مدیران تیم محبوب خود خواستند با جذب لیونل مسی به تیم رقیب پاتک بزنند.

سایت اسپورت عربستان خبر داده است که این باشگاه به مسی قراردادی به ارزش ۳۰۰ میلیون یورو پیشنهاد داده تا او را به‌خدمت بگیرد. اگر مسی با این پیشنهاد موافقت کند دوباره در رده‌بندی بیشترین دستمزد در میان بازیکنان فوتبال به صدر جدول می‌رسد.

مسی تا پایان این فصل با باشگاه پاریسن‌ژرمن قرارداد دارد. مدیران و کادر فنی بارسلونا هم چند بار از علاقه خود برای بازگشت اسطوره باشگاه پرده برداشته‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha