یک درصد بودجه دستگاه های اجرایی باید صرف پدافند غیرعامل شود

کرج - ایرنا - معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی باید دستگاه ها یک درصد بودجه خود را در راستای پدافند غیرعامل صرف کنند و عدم تحقق این امر ترک فعل محسوب می شود. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار مهدی رحیمی روز یکشنبه در نشست شورای پدافند غیرعامل البرز با بیان اینکه خط قرمز ما در پدافند غیرعامل مردم هستند، افزود: استان البرز در تهیه و تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل پیشتاز بوده و باید برش های مرتبط با دستگاه های اجرایی و خدمات رسانه استان نیز احصا و اجرایی شود.
وی با اشاره به ویژگی های جنگ ترکیبی که توسط دشمن برنامه ریزی شده است، افزود: استان البرز دارای شرایط استراتژیک و ویژه ای است بنابراین تحقق جهاد تبیین، لزوم دشمن شناسی و بصیرت نافذ، شجاعت و صراحت برای مقابله با این جنگ ترکیبی ضرورت دارد.
رحیمی ادامه داد: دشمن با پنهان کردن جلوه های امیدبخش، یاس آفرینی در جوانان، بزرگ نشان دادن عیوب و تحقیر دستاوردها، تخریب شخصیت ها، دامن زدن به موضوعات قومی و قبیله ای، ایجاد اختلال در زیرساخت های با اهمیت و خدمات رسان، تحریم و ایجاد نارضایتی در مردم، متزلزل سازی اتحاد مردم این جنگ را ترتیب داده است.
وی گفت: بر این اساس باید همواره هوشیار باشیم و آگاهی بخشی به جامعه را در صدر برنامه های خود قرار دهیم.
رحیمی با تشریح اهداف پدافند غیرعامل، محصور سازی و صیانت از دستگاه های اجرایی استان، رصد و پایش تهدیدات متصور در استان و تهیه برنامه حفاظت از زیرساخت های استان را از جمله این برنامه ها اعلام کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha