نظام در سایه تلاش فرزندان متعهد و مجاهدش اقتدار خود را حفظ کرد

رشت - ایرنا - نماینده ولی فقیه در گیلان گفت : آنهایی که در جریانات اخیر سکوت کردند سکوتشان به اندازه اغتشاش اغتشاشگران معنا دار بود اما نظام جمهوری اسلامی توانست در سایه تلاشهای فرزندان برومند این سرزمین و نیروهای مجاهدش اقتدار خود راحفظ کند.

به گزارش ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی در دومین یادواره شهدای مرزبانی گیلان در بندرانزلی تصریح کرد: مردم با جود اغتشاشات ایجاد شده امنیت را در همه جای کشور حس کردند و این در سایه تلاش شما پاسداران امنیت در جای جای ایران اسلامی بوده‌است.

وی اضافه کرد : اگر امروز دشمن نمی تواند نگاه چپ به سرزمین ما داشته باشد، این حاصل تلاش‌ها و دلاورمردی‌های شما مرزبانان و پاسداران امنیت کشور است لذا باید نام و یاد شهدا که اقتدار را به میهن اسلامی هدیه کردند، همواره زنده بماند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه اقتدار امروز کشور حاصل مجاهدت‌های شهدای ما است گفت: امنیتی که امروز جامعه از آن برخوردار است  مرهون ایثارگری‌ها و فداکاری‌های نیروهای مرزبانی، نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی است .

وی امنیت را نعمتی بزرگ عنوان کرد که بسیاری از تلاشهای اقتصادی حول محور آن شکل گرفته است و افزود: فعالان اقتصادی برای سرمایه‌گذاری چند مولفه و شاخصه را در نظر می‌گیرند که یکی از این مولفه ها برخورداری از نیروی کار جوان و دیگری پایداری امنیت در جامعه است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه فعالان اقتصادی در صورتی برای طرحی سرمایه گذاری می‌کند که بدانند امنیت خودشان و دستاوردهایشان تامین می شود، گفت: ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سالهای ۶۳ و ۶۴، ۸۸ و ۹۶ و نیز امسال اغتشاشات و تحریم‌های بسیاری را تجربه کرده و پشت سر گذاشته و همواره از این حوادث سربلند بیرون آمده است.

آیت الله فلاحتی گفت : افتخار ماست که در کشوری زندگی می کنیم که درخت دین و آیین آن با خون شهدا زنده و جاوید مانده و پس از گذشتن سالیان متمادی همچنان فداکاری های آنان اعجاب انگیز است.

از استان گیلان ۳۰ شهید در راه پاسداری از مرزهای این سرزمین جان خود را فدا کرده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha