دستگاه های اجرایی البرز  ملزم به تامین زیرساخت های پدافند غیر عامل شدند

کرج - ایرنا - استاندار البرز ، دستگاه های اجرایی استان را ملزم به تامین زیر ساخت ها و شناسایی نقاط ضعف و قوت حوزه پدافند غیر عامل در این استان کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجتبی عبداللهی روز یکشنبه در نشست شورای پدافند غیرعامل استان البرز افزود: باید برنامه های متعدد برای حوادث مختلف تهیه و تدوین شود و تمرین مستمر برای آمادگی مقابله با تهدیدها شکل گیرد.
وی با بیان اینکه این روزها بیش از پیش به اهمیت پدافند غیرعامل پی بردیم، بیان کرد: پیش بینی و پیشگیری و مقاومت در مقابل حوادث و رخدادها باید همواره مورد توجه قرار گیرد.
عبداللهی گفت: ادارات کل بحران و پدافندغیرعامل استان البرز باید با یکدیگر هم افزایی و همپوشانی ویژه ای بخصوص در بحران ها و حوادث داشته باشند.
وی افزود: برگزاری دوره های آموزشی برای مدیران و کارشناسان جهت آشنایی با مباحث پدافند غیرعامل بویژه حوزه های زیستی، سایبری ضرورت دارد.
استاندار البرز بر لزوم پیش بینی برق اضطراری برای ادارات و بیمارستان ها تاکید کرد و گفت: نصب پنل های خورشیدی برای چراغ های راهنمایی و رانندگی و همچنین ساختمان های ادارات و دستگاه های استان در دستور کار مسوولان قرار گیرد.
عبداللهی، همچنین نظارت بر راه های استان و اتخاذ تدبیر برای ایجاد مسیرهای جایگزین را امری مهم دانست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha