پایگاه‌های بسیج باید مرکز تولید محتوا در فضای مجازی باشند

رشت- ایرنا – فرمانده سپاه قدس گیلان گفت : هر پایگاه فعال بسیج باید مرکز تولید محتوا در فضای مجازی باشد، کار تربیتی به عمل است نه به حرف و با بخشنامه و دستورالعمل و نشستن نمی توان کار تربیتی انجام داد.

به گزارش ایرنا، محمد عبدالله پور روز یکشنبه در مراسم میقات صالحین در حسینیه امام رضا (ع) سپاه ناحیه بندرانزلی اظهار داشت : در دنیایی که رسانه و مجموعه جریانات انتقال مفاهیم در دست دشمن است، موثرترین راه برقراری ارتباط، هدایت افکارعمومی به صورت چهره به چهره است.

وی تاکید کرد :نظرسنجی صورت گرفته در حوزه ارزشهای انقلاب نشان می دهد شهر انزلی با سایر شهرستان‌ها شرایط متفاوت‌تری دارد و همراه با شبهاتی هست لذا ما باید این شبهات را برای مردم به خصوص بسیجیان برطرف سازیم. موضوع تعلیم، تربیت، بصیرت و مهارت را باید در حلقه صالحین و بسیجیان حل کرد اگر توانستیم این مهم را به انجام برسانیم انقلاب را بیمه کرده‌ایم.

عبدالله پور با اشاره به اغتشاشات سه‌ماه اخیر گفت : بسیجیان این شهر در آشوب‌های اخیر پی به توطئه دشمن بردند و در زمانی که برخی کم آوردند آنان در کنار نظام ایستادند. گیلان شاید به لحاظ منابع مالی ضعیف باشد اما منابع انسانی قوی دارد.

وی خاطر نشان کرد : تجربه عملی به شما بسیجیان راه درست فعالیت تربیتی را نشان می دهد و با بخشنامه و نشستن نمی توان کار درست را انجام داد. بسیج باید در بخش های مختلف ورزشی، فضای مجازی اقدام عملی مناسبی از خود نشان دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha