ایرنا با اطلاع رسانی مستمر و به هنگام نقش مهمی در جامعه ایفا می‌کند

زنجان- ایرنا - مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه آماده همکاری بیشتر با ایرنا هستیم، گفت: این رسانه با اطلاع‌رسانی مستمر و به هنگام برای خدمت به مردم تلاش می‌کند که بسیار ارزشمند است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمود عزیزخانی روز یکشنبه در دیدار با سرپرست خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا مرکز زنجان به اهمیت اطلاع رسانی در جامعه پرداخت و افزود: اطلاع رسانی صحیح و به هنگام، نتایج مفید و مثبتی دارد و جلوی بسیاری از شایعات را می گیرد.

وی با بیان اینکه متاسفانه انتشار اخبار گوناگون در فضای مجازی موجب شده تشخیص سره از ناسره ممکن نباشد، اضافه کرد: گاهی در این اخبار، حفظ شان، آبرو و حیثیت افراد نادیده گرفته می شود که صدمات و آسیب های جبران ناپذیری به دنبال دارد.

این مسوول ادامه داد: در رهنمودهای مقام معظم رهبری همواره امیدآفرینی، انعکاس واقعیت ها و نقاط قوت و دستاوردهای دولت و نظام از اهمیت فراوانی برخوردار است ولی متاسفانه برخلاف آن، حرکت های عجولانه و ناپخته‌ای از سوی خبرنگارنماها انجام می گیرد که مشکلاتی در پی دارد و امیدواریم بر فعالیت این گروه یا افراد نظارت های لازم از سوی مراجع انجام گیرد.

سرپرست خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا زنجان نیز با اشاره به قدمت و سابقه فعالیت این خبرگزاری، گفت: ایرنا با شعار سرعت، صحت و دقت برای اطلاع رسانی در جامعه تلاش می کند.

هادی درزی رامندی خاطرنشان کرد: ایرنا هرگز سرعت خبر را فدای صحت و دقت نکرده و همواره در اطلاع رسانی به این مولفه‌ها به طور کامل و جامع توجه کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha