شهرداری مشهد برای ارائه خدمات زمستانی به حالت آماده باش درآمد

مشهد- ایرنا- ماشین آلات و نیروهای خدمات شهری مشهد با نمایش امکانات خدمات زمستانی به حالت آماده باش درآمدند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد روز دوشنبه در حاشیه نمایش امکانات خدمات زمستانی در جمع خبرنگاران گفت: در زمستان جاری ۶ هزار و ۲۰۰ نیروی پاکبان و بیش از ۳۴۰ دستگاه انواع ماشین آلات تخصصی برای عملیات برف‌روبی و جمع آوری آب های سطحی در سطح شهر مشهد فعال هستند که از این تعداد ۲۵۵ دستگاه ماشین آلات تخصصی ویژه برف‌روبی شامل خودروهای برف روب، نمک پاش و محلول پاش هستند.

علی نجفی افزود: بیش از هشت هزار و ۲۰۰ تن نمک در سوله های بحران و ۷۵۰ بسته شن و نمک نیز در نقاط مختلف شهر جانمایی شده است تا در شرایط اضطرار به منظور جلوگیری از یخ زدگی در رمپ‌ها، روگذرها و زیرگذرها استفاده شود.

وی ادامه داد: به منظور آمادگی برای ارائه خدمات زمستانی، امروز تمرین ارتقای سطح آمادگی و هماهنگی میان نیروها، ماشین آلات و تجهیزات خدمات شهری در سطح مناطق ۱۳ گانه برگزار شد و تلاش می‌شود آمادگی نیروهای عملیاتی خدمات شهری در بالاترین سطح باشد.

معاون شهردار مشهد از شهروندان نیز خواست با توجه به برودت هوای پیش بینی شده در پایان هفته جاری، از ترددهای غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند و در صورت بارش، برف مقابل منازل خود را بروبند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha