برقراری بیش از ۹ هزار تماس مزاحمت تلفنی با اورژانس آبادان

آبادان - ایرنا - رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۱۵۱ هزار و ۸۴۲ مورد تماس تلفنی با اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان برقرار شده است گفت: از این تعداد ۹هزار و ۲۴۵ تماس مزاحمت تلفنی بوده است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آبادان سیدنادر نقیبی دوشنبه اظهار داشت: ۱۱ هزار و ۴۴۴ تماس برقرار شده با اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان طی این مدت به اعزام مددجویان به مراکز درمانی منجر شد.
وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۲۲ هزار و ۵۴۸ نفر در حوادث مختلف در سه شهرستان آبادان، شادگان و خرمشهر زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان مصدوم شدند گفت: در همین بازه زمانی ۶ هزار و ۱۷۷ نفر نیز بر اثر حوادث ترافیکی در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان دچار آسیب‌دیدگی شدند.
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان بیان کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۶ هزار و ۳۷۱ نفر نیز بر اثر حوادث غیرترافیکی در شهرستان‎‌های زیر مجموعه این دانشگاه دچار مشکل شدند.
وی تاکید کرد ۱۱هزار و ۴۴۴ نفر از مصدومان این حوادث برای درمان تکمیلی به بیمارستان اعزام و هفت هزار و ۱۷۶ نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

به گزارش ایرنا ۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره‌مند هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha