۱۹ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۰۷
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 84993433
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از سه هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در نطنز  ثبت‌نام کردند

کاشان - ایرنا - رییس اداره راه و شهرسازی نطنز گفت: تاکنون سه هزار و ۸۲۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان ثبت‌نام کرده‌ و پرونده آنان بررسی شده است.

حامد موحدی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: هزارو ۷۲ نفر از متقاضیان طرح ملی مسکن در نطنز که پرونده آنان بررسی شده، مورد تایید نهایی قرار گرفته‌اند.

وی اظهار کرد: برای تمام متقاضیان مسکن ملی که داری شرایط مربوط باشند زمین تامین می شود چون برای این شهرستان سهمیه خاصی تعیین نشده است.

رییس اداره راه و شهرسازی نطنز بیان کرد: در راستای اجرای ماده ١٠ قانون جهش تولید مسکن مقدار ۱۰ هکتار از اراضی دولتی این شهرستان از طرف دولت و به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن تحویل داده شد.

حامد موحدی گفت: به اعتراض متقاضیانی که فرم ج قرمز داشتند، رسیدگی و پس از بررسی‌های لازم،اصلاح این فرم برای تعداد ۹۵ نفر از متقاضیان انجام شد.
وی با اشاره به تخصیص اراضی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان گفت: این زمین‌ها شامل ۷۳ پلاک زمین مسکونی در شهر بادرود برای ساخت ۱۴۶ واحد، ۵۰ پلاک زمین در شهر خالدآباد برای ساخت ۱۰۰ واحد و ۹ پلاک زمین برای ساخت ۵۰ واحد در شهر طرقرود است که از طریق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تامین شده است.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نطنز بیان کرد: برای تامین زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن در نطنز ۵۷.۷ هکتار زمین برای الحاق به محدوده (۲۷.۷ هکتار در شهر نطنز و ۳۰ هکتار در شهر بادرود) پیشنهاد و پیگیری شده است.

وی افزود: با توجه به عدم امکان تامین زمین با کاربری مسکونی در شهر نطنز پیشنهاد الحاق ۴.۳ هکتار از اراضی دولتی به محدوده شهر ارائه شد که در شورای برنامه‌ریزی استان تایید و در شرف ابلاغ است.
موحدی در خصوص وضعیت تامین اراضی مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان از طریق اراضی مازاد دستگاه‌های دولتی شهرستان نطنز بیان کرد: در راستای اجرای ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن اسناد مالکیت اراضی دولتی مازاد دستگاه‌های اجرایی به مساحت جمعاً ۱۰.۴ هکتار به نام دولت جمهوری اسلامی ایران و به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن صادر شد.
شهرستان ۴۷ هزار نفری نطنز در فاصله نزدیک به ۱۲۵ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha