۱۹ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۱۰
کد خبر: 84993638
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فرصتی برای بهبود جایگاه بلندقامتان بسکتبال رفسنجان

کرمان - ایرنا - تیم بسکتبال مس رفسنجان در حالی از ساعت ۱۶ عصر امروز (دوشنبه) در یک بازی خانگی به مصاف تیم پالایش نفت آبادان می رود که این بازی می تواند فرصتی برای بهبود جایگاه این تیم در جدول رده بندی لیگ برتر کشور باشد.

به گزارش ایرنا، هفته هجدهم لیگ برتر بسکتبال کشور با برگزاری پنج دیدار به صورت همزمان پیگیری می‌شود که در یکی از مهمترین این مسابقات پالایش نفت آبادان چهارم جدول در ورزشگاه ۹ دی رفسنجان مهمان لاله های نارنجی این شهرستان است؛ جایی که یکی برای قهرمانی و دیگری برای بیشتر کردن فاصله خود با تیم های در خطر سقوط می‌جنگند.

گرچه تیم مس رفسنجان تا این هفته از رقابت ها با ۲ تیم انتهای جدول به اندازه سه امتیاز فاصله گرفته اما این تیم همچنان در رتبه دهم جدول رده بندی لیگ برتر بسکتبال کشور قرار دارد و برای صعود به رتبه های بالاتر نیازمند پیروزی در این بازی است.

از طرف دیگر بلندقامتان آبادانی نیز دنبال فرصتی هستند که جایگاه خود را در جدول این رقابت ها بهبود بخشند و فاصله سه امتیازی را با تیم صدر جدولی شهرداری گرگان کمتر کنند که به احتمال فراوان ۲ تیم امروز در نقش مدعی ظاهر خواهند شد و برای پیروزی به میدان می روند.

شاگردان امیر هاشمی در هفته گذشته این رقابت ها نیز ثابت کردند که تیم دست و پا بسته ای نیستند؛ رفسنجانی ها با اقتدار در برابر کاله مازندران به عنوان تیم دوم جدول حاضر شدند و توانستند در یک رقابت تنگاتنگ و نفس‌گیر با نتیجه ۷۸ بر ۷۶ پیروز میدان باشند.

بلندقامتان رفسنجانی بیشترین آسیب را از داوری در این فصل دیده اند اما پس از پیروزی مقابل کاله در مازندران، اکنون نیز می توانند با متوقف کردن پالایش نفت آبادان لقب غول کش این رقابت ها را نیز به دست بیاورند.

مس رفسنجان و مس کرمان ۲ نماینده استان کرمان در رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور محسوب می شوند که اکنون کرمانی ها با ۲۵ امتیاز در رتبه هفتم و رفسنجانی ها با ۲۲ امتیاز در رتبه دهم جدول هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha