گارسیا: آمدن رونالدو به النصر مانند رفتن پله به کاسموس نیویورک است

تهران- ایرنا- رودی گارسیا سرمربی النصر معتقد است که ورود کریستیانو رونالدو به باشگاه النصر عربستان فراتر از قرارداد با یک فوتبالیست و مشابه ورود پله به نیویورک در سال ۱۹۷۵ است.

به گزارش ایرنا، کمتر هوادار النصر حتی در رویایش هم تصور می‌کرد که روزی کریستین رونالدو پیراهن شماره ۷ این تیم را بپوشد اما حالا این رویا به حقیقت پیوسته است و این تیم زردپوش عربستانی با ورود CR7 تبدیل به یکی از پرتوجه‌ترین باشگاه های فوتبال نه در آسیا بلکه در سطح جهان شده است.

رونالدو هفته گذشته وارد ریاض شد و تمریناتش را با النصر آغاز کرده و حالا همه در انتظار رونمایی از رونالدو با پیراهن النصر هستند. رودی گارسیا سرمربی فرانسوی در گفتگویی که با روزنامه اکیپ فرانسه داشته است درباره کار با رونالدو صحبت کرده است.

کریستیانو رونالدو به جمع شما اضافه شده است، فکر کنم هیجان در تیم‌تان در بالاترین حد ممکن باشد، این از این احساس برایمان صحبت می‌کنید.

این عالی است. برای ما، برای النصر و بیشتر برای عربستان عالی است. کریستیانو رونالدو فراتر از یک بازیکن است. او یکی از بهترین بازیکنان جهان است، پنج بار توپ طلا را برده است. فکر می‌کنم برای توسعه عربستان سعودی و خاورمیانه، بسیار بسیار مهم است، اگر بتوانم مقایسه‌ای برای کریستیانو انجام دهم، فکر می‌کنم قرارداد با او، شبیه رفتن پله به کاسموس نیویورک است. این اتفاق برای توسعه فوتبال، ورزش و فرهنگ در عربستان سعودی خیلی اهمیت دارد.توجهی که با ورود رونالدو به النصر شده است، دیوانه کننده است، حالا همه در کل دنیا می‌دانند که باشگاه ما کجاست، با آمدن رونالدو فالورهای باشگاه در شبکه‌های اجتماعی از ۸۰۰ هزار نفر به ۱۰ میلیون نفر رسیده است.

گارسیا: آمدن رونالدو به النصر مانند رفتن پله به کاسموس نیویورک است

رونالدو تمریناتش را آغاز کرده است، وضعیت بدنی او چطور است؟

به آمادگی رونالدو شک داشتم اما وقتی او را در تمرینات دیدم از نظر بدنی شرایط خوبی دارد.همانطور که من اغلب فکر می‌کنم، بزرگترین قهرمانان ساده‌ترین آنها هستند. او وقتی به تمرینات اضافه شد در گروه ذوب شد و در حال شوخی و خنده با هم تیمی‌های جدیدش بود. او در آخرین بازی کنار ما بود، با وجود اینکه نتوانست بازی کند. او در رختکن بود و در حالی تمرین بدنسازی با دوچرخه، با تشویق‌هایش ما را خوشحال می‌کرد. او کاملاً با تیمش است و می‌خواهد برنده شود، او یک برنده است. از این نظر همه پشت سر او هستند.

گارسیا: آمدن رونالدو به النصر مانند رفتن پله به کاسموس نیویورک است

هواداران فوتبال منتظر اولین بازی رونالدو با پیراهین النصر هستند، این اتفاق کی می‌افتد؟

با توجه به محرومیت، رونالدو در بازی بعدی مقابل الشباب که بازی بزرگی است، حضور ندارد. بازی بعدی ۲۲ ژانویه در خانه مقابل الاتفاق خواهد بود که رونالدو باز هم غایب خواهد بود. بازی دوستانه با پاری‌سن‌ژرمن می‌تواند که مقابل ترکیبی از دو تیم النصر و الهلال خواهد بود، می‌تواند شروع کار رونالدو در تیم ما باشد. بازی با پاری‌سن‌ژرمن با توجه به بازیکنان بزرگی که دارد، مسابقه مهمی برای ما است اما سه روز بعد یک بازی در لیگ داریم که برای قهرمانی ما مهم است، بازی با پاری‌سن‌ژرمن از نظر زمان‌بندی می‌توانست در زمان بهتری برگزار شود. این موضوع مهمی نیست، ما پیشتاز هستیم، خوشحالیم. قهرمانی در لیگ کار سختی است، اما ما قصد انجام آن را داریم.نکته اصلی این است که نشان می‌دهد عربستان سعودی چقدر به ورزش و فوتبال علاقه دارد. تنها چیزی که برای رونالدو آرزو دارم این است که او لذت بازی و لبخند را دوباره کشف کند. زیرا در ماه‌های اخیر بین منچستر، تیم ملی و سپس در سطح خصوصی، لحظات راحتی نداشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha