گازرسانی به ۳۳ روستای مهاباد در دست اجرا است

مهاباد- ایرنا- فرماندار ویژه مهاباد گفت: ۱۵۰ میلیارد تومان پروژه های گازرسانی به ۳۳ روستای این شهرستان در دست اقدام است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن عباسی عصر دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان مهاباد افزود: برای ایام الله دهه مبارکه فجر نیز گازرسانی به سه روستای توابع این شهرستان نیز به بهره برداری خواهد رسید و روستاییان از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند.

وی ادامه داد: همچنین ۱۵۰ کلاس درس در حال ساخت بوده که تلاش می کنیم ۱۸ کلاس درس را تا پایان سال و در صورت امکان طی ایام دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه دولت سیزدهم حامی محرومان است، اضافه کرد: هفت کیلومتر از مسیرهای روستایی آماده افتتاح بوده و با تلاش راهداران در اسرع وقت به بهره برداری خواهد رسید.

عباسی همچنین در خصوص راه های بین شهری نیز گفت: بهسازی و روکش ۱۰ کیلومتر از مسیر مهاباد به میاندوآب و مهاباد به ارومیه در حال اتمام است که با رفع برخی موانع و تامین اعتبار قبل از پایان سال زیر بار ترافیک خواهد رفت.

وی در ادامه بر تعامل و همکاری دستگاه های اجرایی در راستای ارایه خدمات بیشتر به مردم تاکید کرد و گفت: روسای شعبه های بانکی در امر پرداخت تسهیلات به شهروندان تسهیل گری کرده تا مردم بتوانند از مزایای آن استفاده کنند.

گازرسانی به ۳۳ روستای مهاباد در دست اجرا است

عباسی ضمن انتقاد از شکایت برخی ادارات از همدیگر افزود: پرونده های قضایی بین دستگاه های اجرایی ممنوع بوده و در صورت اختلاف نیز با همکاری فرمانداری و مدیران کل، مشکلات را برطرف خواهیم کرد.

وی از مدیران دستگاه ها نیز خواست که شخصا در جلسات اداری حضور پیدا کرده و همچنین پیگیر مصوبات سفر مقام عالی استان به شهرستان باشند.

عباسی یادآور شد که بیمه سلامت ضمن قبول بیمه تکمیلی افراد دارای بیماری صعب العلاج تسهیلات قرض الحسنه ۵۰۰ میلیون ریالی به آنان پرداخت خواهد کرد.

در ادامه جلسه تعدادی از مدیران گزارشی از عملکرد ادارات خود را از جمله شهرداری، اداره آب و فاضلاب و شرکت گاز مطرح کردند و به تشریح برنامه ها اجرایی و در دست اقدام تا پایان سال پرداختند.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha