۱۹ دی ۱۴۰۱، ۲۱:۳۲
کد خبرنگار: 1206
کد خبر: 84993928
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئیس فدراسیون کارگری: زمان برگزاری مجمع انتخاباتی سوم اسفند تعیین شد

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون ورزش کارگری از تعیین تاریخ پیشنهادی این فدراسیون به وزارت ورزش برای برگزاری مجمع انتخاباتی خبر داد و گفت: سال آینده برای فدراسیون سال شلوغی است و سعی داریم در سریع‌ترین زمان ممکن، مجمع انتخاباتی برگزار شود.

به گزارش دوشنبه‌شب ایرنا، جواد رمضی، رئیس فدراسیون ورزش کارگری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: بر اساس بند یک ماده ۱۲ آیین‌نامه وثاقت و امانت فدراسیون ورزش کارگری، هیئت‌رئیسه فدراسیون حداقل ۴۵ روز قبل از برگزاری مجمع باید تشکیل جلسه داده و تاریخ برگزاری مجمع را به وزارت ورزش و جوانان اعلام کند و بر همین اساس تشکیل جلسه دادیم.

وی افزود: در نشستی که برگزار شد تاریخ پیشنهادی خود را که سوم اسفندماه سال جاری است، برای برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش کارگری تعیین کردیم.

رئیس فدراسیون ورزش کارگری اضافه کرد: رقابت‌های بین‌المللی ورزش کارگری جام شرکت‌ها، و بازی‌های جهانی ورزشی کارگران رویدادهای مهم پیش روی فدراسیون است و سیاست کلی ما این است مجمع به زودی برگزار شود تا بتوانیم با بهترین شرایط در این مسابقات شرکت کنیم.

رمضی گفت: در سال جاری ۷۰ درصد از برنامه‌های پیش‌بینی شده فدراسیون ورزش کارگری محقق شد. در مجموع ۶۰ رقابت در رشته‌های مختلف زنان و مردان از جمله وزنه‌برداری، پتانک و دارت برگزار شد و سه اعزام بین‌المللی هم داشتیم.

وی با اشاره به تلاش فدراسیون برای برگزاری به موقع مجمع تاکید کرد: به طور حتم به تعویق افتادن مجمع و ادامه دوران سرپرستی می‌تواند تاثیرات نامطلوبی در روند آماده‌سازی داشته باشد و سعی می‌کنیم هرچه زودتر این اتفاق بیفتد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha