جزئیات تعطیلی مدارس برخی مناطق فارس در ۲۰ دی
رودخانه خشک شیراز

شیراز-ایرنا-اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس اعلام کرد:بارش برف و شدت بارش باران در برخی مناطق استان فارس از جمله شهرستان شیراز و پنج شهرستان دیگر استان به تعطیلی آموزش حضوری و برگزاری کلاس های درس به شکل غیرحضوری در روز سه‌شنبه منجر شد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس،باتوجه به بارش برف، کلاس های درس به شکل حضوری در روز سه شنبه بیستم دیماه ۱۴۰۱ در نوبت صبح در تمامی مدارس شهرستان های اقلید، خرم‌بید و آباده و بخش مرکزی شهرستان سپیدان تعطیل و به شکل غیرحضوری و از طریق سامانه شاد و دیگر سامانه ها برگزار خواهد شد.
بنابراین اطلاعیه، آموزش در تمامی مدارس شهرستان شیراز، کازرون و فیروزآباد نیز به علت بارندگی شدید و آب گرفتگی معابر در نوبت صبح به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.
همچنین بر همین اساس تمامی کلاس های درس مدارس شهرستان های سپیدان و بیضا نیز با تاخیر یک و نیم ساعته و راس ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.
بنا بر این اطلاعیه، امتحانات نهایی پایه دوازدهم و هماهنگ استانی پایه نهم(ویژه بزرگسالان) در همه مناطق استان به قوت خود باقی است و راس ساعت مقرر برگزار خواهد شد.
همچنین سایر امتحانات داخلی نیز در این مناطق لغو و با تصمیم شورای مدرسه به تاریخ دیگری موکول خواهد شد.

اداره کل آموزش و پرورش استان فارس در اطلاعیه دیگری نیز اعلام کرد: بنا بر اعلام مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس، باتوجه به  تداوم بارش باران وبرف در برخی مناطق استان فارس، کلاس های درس به شکل حضوری در روز سه شنبه بیستم دیماه ۱۴۰۱ در نوبت عصر در تمامی مدارس شهرستان های فیروزآباد، داراب، زرقان، مهر، خفر، خرمبید، لامرد، لارستان، اوز، خنج، گراش، فراشبند، قیرکارزین، زرین دشت، اقلید ومناطق مشهد مرغاب، جویم، تعطیل و به شکل غیرحضوری و از طریق سامانه شاد و دیگر سامانه ها برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha