۲۰ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۰۸
کد خبر: 84994495
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ پایگاه اورژانس خیرساز در کرمان بهره‌برداری شد

کرمان - ایرنا - ۲ پایگاه اورژانس خیرساز امروز (سه‌شنبه) با حضور رییس اورژانس کشور در مناطق حاجی آباد و سپهبد شهید صیاد شیرازی شهر کرمان افتتاح شد تا تعداد این پایگاه ها در مرکز استان به ۱۵ مورد برسد.

به گزارش ایرنا، یکی از این پایگاه های تازه تاسیس اورژانس با نام شهید شفیعی در بلوار صدوقی، قبل از پل راه آهن و دیگری در خیابان ولی عصر (عج) محله حاجی آباد راه اندازی شده است.

اعتبار راه اندازی پایگاه منطقه حاجی آباد ۱۰ میلیارد ریال اعلام شده، این در حالی است که هزینه محوطه سازی و حصارکشی این پایگاه اورژانس با ۱۰۰ مترمربع وسعت، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط یکی از خیرین کرمان به نام "فضل الله فتحی" تامین شده است.

همچنین تجهیز پایگاه اورژانس شهید شفیعی به وسایل و تجهیزاتی چون آمبولانس، وسایل تشخیصی و تجهیزات اداری و رفاهی ۴۵ میلیارد ریال هزینه داشته که توسط اورژانس تامین شده است.

همچنین خیر زنده یاد مهندس احمد احمدی نژاد برای احداث پایگاه اورژانس شهید صیاد شیرازی که در خیابان سپهبد شهید صیاد شیرازی واقع شده نیز با ۱۰۰ مترمربع وسعت هشت میلیارد ریال و اورژانس نیز برای تجهیز آن چهار میلیارد ریال هزینه کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha