۸۵۰ خانوار روستایی در مشگین‌شهر از آب آشامیدنی پایدار بهره‌مند شدند

اردبیل-ایرنا- فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از تکمیل طرح‌های آبرسانی به ۶ روستای بخش ارشق شهرستان مشگین‌شهر خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها ۸۵۰ خانوار روستایی از نعمت آب آشامیدنی پایدار بهره‌مند شدند.

به گزارش ایرنا، سردار غلامحسین محمدی اصل در مراسم افتتاحیه آب شرب پایدار بهداشتی بخش ارشق مشگین شهر اظهار کرد: برای اجرای این طرح‌ها ۱۲ ماه زمان و ۸۵ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده بود اما با تلاش‌های شبانه روزی و جهادی جهادگران بسیجی استان و شهرستان مشگین شهر طرح ها در مدت ۶ ماه و با کمترین مبلغ اجرا شد.

فرمانده سپاه حضرت عباس استان اردبیل اضافه کرد: با افتتاح و انتقال آب شرب به ۶ روستای محروم شهرستان مشگین شهر ۸۱۰ خانواده و ۴ هزار ۹۲۱ نفر جمعیت از آب شرب پایدار بهره‌مند خواهند شد.

محمدی اصل با بیان اینکه مردم ولی نعمتان و صاحبان نظام هستند، گفت: بسیج و سپاه بر خود وظیفه می‌داند با بهره گیری از طرفیت‌های موجود انسانی و تجهیزاتی در خدمت ولی نعمتان انقلاب باشد.

وی گفت:در کنار ماموریت های متعدد در بسیج و سپاه،مردم یاری و مردم داری در اولویت ماموریت های بسیج و سپاه بوده است و از تمام ظرفیت‌های موجود برای خدمت رسانی به مردم بهره می گیریم.

فرمانده سپاه حضرت عباس استان اردبیل با بیان اینکه سپاه استان اردبیل طرح آبرسانی به ۴۵۴ روستای استان را در دستور کار قرار داده است، افزود: تلاش می‌شود در کمترین زمان و با کمترین اعتبار روستاهای محروم فاقد آب شرب استان از این نعمت الهی بهره مند گردند.

سردار محمدی اصل تاکید داشت: نباید از هیچ تلاشی در راستای محرومیت‌زدایی و خدمت رسانی به مردم استان دریغ شود و تمام تلاش و برنامه‌های ما باید به این منوال باشد تا وضعیت اقتصادی مطلوب در استان حاکم شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha