۲۰ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۵۰
کد خبرنگار: 5202
کد خبر: 84994792
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

از امضای تفاهمنامه همکاری فدراسیون بسکتبال ایران و لبنان تا نشست با سفیر

تهران- ایرنا- رییس فدراسیون بسکتبال کشورمان در سفر به لبنان با نایب رییس اول فیبا آسیا و رییس فدراسیون بسکتبال لبنان دیدار و طرفین تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش ایرنا، جواد داوری رییس فدراسیون بسکتبال ایران که برای حضور در مجمع انتخابات غرب آسیا راهی بیروت شده است در حاشیه سفر خود با اکرم هلبی نایب رییس اول فیبا آسیا که اهل لبنان است، دیدار و در خصوص راهکارهای تعمیم و توسعه بسکتبال بحث و تبادل نظر کرد.

در این نشست در خصوص تعریف رویدادهای دوجانبه فی‌ مابین ایران و لبنان به‌ویژه در حوزه بسکتبال زنان و رده سنی جوانان صحبت شد. برگزاری کمپ‌های مشترک تمرینی برای تیم‌های ملی مردان و زنان در سطوح مختلف و برگزاری کلاس‌های مربیگری و داوری با مشارکت مدرسین این حوزه از دیگر توافقات صورت گرفته در این نشست بود.

توسعه مشارکت‌های رسانه‌ای بین دوکشور در حوزه بسکتبال و برگزاری نشست‌های ادواری با حضور مسوولان دو کشور بخش دیگری از مسایل مورد توافق طرفین در این نشست بود. مجمع انتخابات غرب آسیا در شرایطی به میزبانی بیروت لبنان برگزار شد که در این نشست جواد داوری رییس فدراسیون بسکتبال کشورمان به عنوان یکی از اعضای شورای مرکزی غرب آسیا انتخاب و معرفی شد.

از امضای تفاهمنامه همکاری فدراسیون بسکتبال ایران و لبنان تا نشست با سفیر

رئیس فدراسیون بسکتبال ایران در ادامه سفرکاری خود به لبنان، با مجتبی ایمانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت دیدار و تبادل نظر کرد. در این نشست مقرر شد حمایت‌های همه‌جانبه از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت از حوزه ورزش به‌ویژه بسکتبال صورت بگیرد. همچنین تسهیل تعاملات ورزشی و همکاری در صدور روادید ورزشکاران و مربیان غیرلبنانی جهت حضور در ایران مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

تعامل با حوزه بین‌الملل وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک ایران و تسهیل تردد تیم‌های ایرانی از مرزهای کشور لبنان از دیگر موارد ذکر شده در نشست رییس فدراسیون بسکتبال ایران با سفیر کشورمان در بیروت بود. در این دیدار سفیر کشورمان از تعامل مثبت و سازنده دفتر بین‌الملل وزارت ورزش در حوزه دیپلماسی کشور تقدیر و بر حمایت همه جانبه وزارت امور خارجه کشورمان از بخش ورزش تاکید کرد. این نشست از طریق مدیرکل امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان هماهنگ شده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha