۲۰ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۵۰
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 84994797
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

گردنه چری کوهرنگ  به سمت تاراز به دلیل ریزش بهمن مسدود شد
عکس تزیینی است

شهرکرد- ایرنا- رییس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت: به دلیل ریزش بهمن، گردنه چری در شهرستان کوهرنگ روز سه شنبه به سمت تاراز به سمت خوزستان مسدود شد.

سرهنگ غلامعلی نوربخش روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسیر تا اطلاع بعدی مسدود است و مسافرانی که قصد سفر به خوزستان را دارند از مسیر شهرکرد، بروجن به خوزستان عبور کنند.

وی از تلاش راهداران برای بازگشایی این مسیر و همچنین برف رویی سایر مسیرهای ارتباطی استان خبر داد و گفت: به دلیل بارش برف در سایر مسیرهای ارتباطی استان ،عبور و مرور در تمام محورهای مواصلاتی بدون زنجیر چرخ امکان‌پذیر نیست.

وی از رانندگان و مسافران خواست تا بازگشایی این مسیر از تردد در این مکان خوداری کنند.

نوربخش اظهار داشت: رانندگان در صورت ضروری بودن تردد در محورهای کوهستانی استان و سایر محورهای برفگیر از زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی استفاده و از پر بودن باک بنزین مطمئن باشند.

به گزارش ایرنا، گردنه‌های چری و شاه منصوری در شهرستان کوهرنگ، محور ارتباطی شهرکرد از مسیر منطقه بازفت به استان خوزستان است.

محورهای ارتباطی چهارمحال و بختیاری که بخش عمده آن کوهستانی و برف‌گیر است شامل ۲۱۵ کیلومتر بزرگراه، یکهزار و ۱۳۶ کیلومتر راه اصلی و فرعی و ۲ هزار و ۳۸۱ کیلومتر راه روستایی است.

شهرستان کوهرنگ در ۹۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha