برگزاری گشت‌های رضویون نقش مهمی در ایجاد امنیت دارد

بوشهر - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: برگزاری گشت‌های محله محور رضویون در واقع مکمل فراجا و نقش مهمی در ارتقای امنیت سطح جامعه دارد.

به گزارش ایرنا، اکبر پورات روز سه شنبه در همایش متولیان گشت‌های رضویون استان بوشهر اظهار کرد: با فعالیت و تلاش دستگاه‌های عضو گشت‌های رضویون شاهد آرامش خوبی در تمام سطح استان بوشهر هستیم و این گشت‌ها کمک بسیار موثری در حوزه امنیت دارد.

وی بیان کرد: نیروهای بسیجی فعال در گشت‌های رضویون به عنوان چشمان بیدار برای ارتقای امنیت هستند که باید در این خصوص حمایت لازم از آن‌ها صورت گیرد و فرمانداران باید در این خصوص اهتمام جدی داشته و هر حمایتی که لازم است انجام دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر نقش گشت‌های رضویون را در ایجاد رفاه، امنیت و آسایش مردم موثر دانست و گفت: مردم آگاه استان بوشهر باید از خدمات و زحمات گشت رضویون آگاه باشند و حمایت‌های لازم را برای ارائه خدمات رسانی بهتر به عمل آوردند.

وی اظهار کرد: ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی نزدیک به سه ماه در مقابل توطئه بزرگ دشمن ایستادگی کردند و با ایمان راسخ و بصیرت بالا توانستند بار دیگر استکبار جهانی، سرسپردگان و مزدورانش را شکست دهند.

پورات ادامه داد: ابعاد خباثت‌های دشمن در فتنه اخیر به مراتب بیشتر از فتنه سال‌های قبل بود و دشمن در این فتنه با تمام توان به میدان آمد و تمام مزدوران خود را از سلطنت طلب‌ها، تجزیه طلب‌ها و منافقین هماهنگ کرد و شدیدترین بمباران رسانه ای خود را علیه ملت ایران به کار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: دشمن در این فتنه به تمام ارزش‌ها و اعتقادات ملت ایران اسلامی تاخته و با کینه‌ای که نسبت به فرزندان انقلاب داشت به شکل وحشیانه‌ای فرزندان این ملت را به شهادت رسانده و جراحت‌هایی بر پیکر مطهر آنان وارد کرد که نشان از کینه شدید آن‌ها نسبت به انقلاب، امام(ره) و رهبری دارد.

وی افزود: در فتنه اخیر پرچم مقدس ایران و قرآن را آتش زدند، چادر از سر زنان محجبه برداشتند، به ساحت مساجد و اماکن مقدس و روحانیت جسارت کردند و امنیت مردم برهم زدند، که همه این اقدامات نشان از کینه و عداوت دشمنان نسبت به اسلام و انقلاب اسلامی ایران دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: یک سری غفلت‌ها از گذشته در حوزه فرهنگی وجود داشت که باعث شد دشمن به راحتی بتواند فکر و ذهن جوانان ما را تسخیر کند و با استفاده از هیجانات دوره نوجوانی و جوانی از آن ها در راستای پیشبرد اهداف خود استفاده کنند.

گشت‌های مشترک بسیج، نیروی انتظامی و نماینده قوه قضاییه با عنوان 'رضویون' با هدف تامین امنیت در سطح محله ها ایجاد شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha