۲۰ دی ۱۴۰۱، ۱۸:۵۹
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 84994874
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

ارتفاع برف در شهرستان کوهرنگ به ۱۰۷ سانتی‌متر رسید

شهرکرد -ایرنا- مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به بارش ۶۷ سانتی‌متری برف جدید در ایستگاه کوهرنگ، گفت: ارتفاع برف در ایستگاه کوهرنگ تا ساعت ۱۶ به ۱۰۷سانتی‌متر رسیده است.

مهران چراغپور روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه بارش برف از دوشنبه شب در استان آغاز شده، افزود: در شهرکرد ۲۵ سانتی‌متر، بروجن ۲۲ سانتی‌متر، لردگان هشت سانتی‌متر، اردل ۱۷ سانتی‌متر، فارسان ۳۵سانتی‌متر، سامان ۳۳ سانتی‌متر، بن ۳۲ و فرخشهر ۲۵ سانتی‌متر، ایلبگی ۲۸ سانتی‌متر، مالخلیفه ۳۵ سانتیمتر، بلداجی ۲۵ سانتیمتر، سودجان ۳۵ سانتی‌متر ارتفاع برف ثبت شده است.

وی اظهارداشت: در بسیاری از ایستگاه بارش برف همراه با باران بوده است و آب مذاب ناشی از آن در شهرکرد ۲۳.۹ میلیمتر، بروجن۱۶.۶ میلیمتر، کوهرنگ ۵۱. میلیمتر، لردگان ۲۷.۷ میلیمتر، فارسان ۳۵ میلیمتر، سامان ۳۳ میلیمتر، بن ۳۲میلیمتر، فرخشهر ۲۵ میلیمتر، سودجان ۳۲.۲ میلیمتر، مالخلیفه ۳۵میلیمتر، بلداجی ۱۹.۴میلیمتر، ایلبیگی ۲۲.۴ میلیمتر گزارش شده است.

وی از خروج این سامانه بارشی از اواخر امشب از استان خبر داد و گفت: برای صبح چهارشنبه کولاک برف و پدیده مه گرفتگی پیش‌بینی می‌شود و در روزهای پایانی هفته کاهش محسوس دما شکل می‌گیرد.

به گزارش ایرنا، براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و تصاویر ماهواره ای، از اواخر وقت امشب استان در دامنه فعالیت یک سامانه بارشی قرار دارد که موجب بارش‌های برف و باران وزش باد به نسبت شدید، در ارتفاعات کولاک برف و در برخی مناطق مه را سبب می شود و برای روزهای پنجشنبه و جمعه کاهش محسوس دما پیش بینی می‌شود و از بعداز ظهر جمعه سامانه بارشی دیگری هوای استان را متاثر خواهد کرد.

شهرستان کوهرنگ در ۹۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha