فرماندار: جاده های ییلاقی طرقبه شاندیز لغزنده و ناایمن است

مشهد-ایرنا- فرماندار طرقبه شاندیز گفت: جاده های روستایی و ییلاقی این شهرستان به شدت لغزنده و ناایمن است لذا فعلا امکان میزبانی شایسته و ایمن از گردشگران فراهم نیست.

حمیدرضا ضیایی رحیمیان شامگاه سه شنبه در گفتگو با ایرنا افزود: جاده های روستایی و ییلاقی مانند حصار، دیزدر، حسن آباد، ازغد و مایانات در حال یخ زدگی و لغزندگی شدید است و تاکید داریم مردم و گردشگران بواسطه ناایمن بودن مسیرها فعلا به این شهرستان ییلاقی سفر نکنند.

وی گفت: در حال حاضر تصادفاتی در مسیرهای شهرستان بواسطه لغزندگی رخ داده است و اگر تا ساعتی دیگر با هجوم مردم به طرقبه شاندیز مواجه باشیم به احتمال زیاد مجبور به اعمال محدودیت تردد از مشهد به طرقبه شاندیز خواهیم بود.

فرماندار طرقبه شاندیز اظهار داشت: امیدواریم مردم طی روزهای آینده به این شهرستان سفر کنند تا میزبانی شایسته ای از آنان داشته باشیم؛ از طرفی سفر طی روزهای تعطیل پیش رو ممکن است موجب تصادفات و یا حوادث ناگوار در جاده ها و معابر این شهرستان شود.

ضیایی رحیمیان ادامه داد: در حال حاضر نیروها و ماشین آلات شهرداری های طرقبه و شاندیز به کمک راهداری آمده و در حال شن ونمک پاشی در مسیرهای مختلف اصلی و فرعی شهرستان هستند؛ با این حال لغزندگی بالا در سطح جاده ها تردد خودروها را بسیار کند کرده است.

بر اساس اعلام دستگاه‌های خدماتی، شمار ساکنان شهرستان طرقبه و شاندیز حدود ۸۰ هزار نفر است که این جمعیت در دو شهر طرقبه و شاندیز و ۳۹ روستای دارای دهیاری سکونت دارند.

همچنین اکنون ۱۵ آبادی شهرستان طرقبه شاندیز، روستای هدف گردشگری شناخته شده و ییلاقی و گردشگر پذیر هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha