علی نعمتی: داور باید خطا می‌گرفت نه پنالتی؛ از بازیکنان پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم

تهران- ایرنا- مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از همه بازیکنان تیمم به خاطر پنالتی عذرخواهی می‌کنم اما در آن صحنه داور باید خطای بازیکن حریف را می‌گرفت.

به گزارش ایرنا، علی نعمتی بعد از برد سخت پرسپولیس برابر ون‌پارس اصفهان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال و در ضربات پنالتی، در جمع خبرنگاران تصریح کرد: گل اول ون‌پارس از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید اما در آن صحنه مرتکب خطایی نشده بودم.

وی ادامه داد: در آن صحنه باید خطا به سود پرسپولیس اعلام می‌شد اما داور نقطه پنالتی را نشان داد،‌ به داور هم گفتم که خطایی صورت نگرفته اما پنالتی اعلام شد که گل اول بازی را رقم زد.

مدافع پرسپولیس تصریح کرد: ون‌پارس تیم خوبی نشان داد اما در نهایت موفق شدیم برنده این دیدار باشیم. از هم‌تیمی‌های خودم بابت صحنه پنالتی عذرخواهی می‌کنم اما خدا را شاکریم که برنده این دیدار بودیم.

گفتنی است تیم فوتبال پرسپولیس و ون‌پارس اصفهان امروز (سه‌شنبه) در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۴ بر دو پرسپولیس در ضربات پنالتی به پایان رسید. بازی در وقت‌های عادی و اضافه با تساوی دو بر دو همراه شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha