۲۰ دی ۱۴۰۱، ۱۹:۱۳
کد خبرنگار: 1206
کد خبر: 84994969
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امیری: هیچ‌وقت در تیم ملی دخالت نمی‌کنم/ پرسپولیس محکوم به تلاش است

تهران- ایرنا- بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تاکید بر اینکه سرخپوشان برای رسیدن به هدف‌شان محکوم به تلاش هستند، گفت: همواره سرباز تیم ملی بوده‌ام و تا به حال کوچک‌ترین دخالتی در تیم ملی نداشته‌ام.

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، وحید امیری پس از پایان بازی پرسپولیس و ون پارس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به تیم حریف تبریک می‌گویم. بازی فوق‌العاده‌ای را مقابل ما به نمایش گذاشتند و پرسپولیس را اذیت کردند.

وی افزود: بازی پرفشاری بود و توانستیم در پایان به مرحله بعدی جام حذفی صعود کنیم. این اتفاق برای ما ارزشمند بود.

بازیکن پرسپولیس اضافه کرد: بازی در نیم فصل دوم سخت است. همه تیم ها با تمام قدرت در مسابقات حاضر می‌شوند و باید روند خوبمان را ادامه دهیم.

امیری درباره این بازی نیز گفت: فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم. چند بار توپ‌مان به تیرک خورد. همه تیم‌ها مقابل پرسپولیس با تمام توان حاضر می‌شوند تا خودشان را نشان دهند.

وی ادامه داد: در نیم فصل با اتحاد و همدلی به موفقیت رسیدیم و محکوم به تلاش هستیم تا با ادامه روند خوبمان بتوانیم به هدف بزرگ خود دست پیدا کنیم.

بازیکن پرسپولیس درباره شرایط تیم ملی فوتبال ایران گفت: من همواره سرباز تیم ملی بوده‌ام و تا به حال کوچک‌ترین دخالتی در تیم ملی نداشته ام و امیدوارم بهترین اتفاقات برای این تیم بیفتد چرا که سال آینده مسابقات مهمی در پیش است و همه چشم انتظار هستند.

تیم فوتبال پرسپولیس و ون‌پارس اصفهان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۴ بر ۲ پرسپولیس در ضربات پنالتی به پایان رسید. بازی در وقت‌های عادی و اضافه با تساوی ۲ بر ۲ همراه شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha