روز برفی ۲۶ مصدوم حوادث جاده ای در خراسان رضوی را روانه بیمارستان کرد

مشهد- ایرنا- مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تصادفات رخ داده امروز در جاده های برفی استان خراسان رضوی، ۲۶ مصدوم بر جا گذاشت.

محمد علیشاهی سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: چهار حادثه تصادف امروز در محورهای قوچان، تربت حیدریه،فریمان و نیشابور استان خراسان رضوی رخ داد و مصدومان این حوادث به بیمارستانهای مختلف توسط اورژانس ۱۱۵ منتقل شدند.

وی بیان کرد: نخستین حادثه بامداد امروز در محور قوچان به مشهد بر اثر تصادف خودروی پراید و کامیون رخ داد که چهار مصدوم این تصادف با یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید موسی بن جعفر(ع) قوچان منتقل شدند.

علیشاهی با بیان اینکه حادثه دیگر ساعت ۸:۳۰ صبح امروز در محور تربت حیدریه به مشهد رخ داد، گفت: در این تصادف زنجیره ای، ۱۳ مصدوم برجا گذاشت که با اعزام ۲ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه  اتوبوس آمبولانس، مصدومان به بیمارستان شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه تصادف دیگر حدود ساعت ۱۲ امروز حوالی سه راه سنگ بست رخ داد و افزود: در این حادثه پنج مصدوم با ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل اعزام شدند.

علیشاهی با بیان اینکه حادثه دیگر حوالی ساعت ۱۴ در جاده نیشابور به مشهد رخ داد و گفت: این تصادف چهار مصدوم برجا گذاشت و مصدومان به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شدند.

اتوبوس مسافربری در جاده گناباد بر اثر لغزندگی از جاده منحرف شد

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: لغزندگی جاده موجب انحراف اتوبوس مسافربری در جاده گناباد به قاین حوالی ساعت ۲۰ امشب از جاده شد.

ابوالفضل رفیعی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه در محور گناباد به قاین ، ۱۰ کیلومتر بعد از نجم آباد رخ داد که به دلیل سرخوردگی و برخورد اتوبوس به گاردیل موجب خروج از مسیر شد.

وی بیان کرد: به محض اعلام حادثه دو تیم عملیاتی به استعداد ۱۰ نیروی نجاتگر و امدادگر در محل حادثه حضور پیدا کردند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: خوشبختانه حال ۴۰ مسافر حادثه‌دیده این اتوبوس خوب و هیچ یک دچار مصدومیت نشدند و صرفا نگرانی وترس از حادثه آنان را دچار تنش کرده بود.

گفتنی است سامانه بارشی که از عصر امروز همراه با برودت شدید دما فعالیت خود را در خراسان رضوی آغاز کرده است، طبق پیش‌بینی‌های اداره کل هواشناسی این استان برای مدت سه روز فعال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha