اهانت نشریه فرانسوی به مقام مرجعیت نشانگر اوج درماندگی دشمن است

مشهد-ایرنا- تولیت آستان قدس رضوی گفت: اهانت به مقام والای مرجعیت، ولایت‌فقیه و رهبر انقلاب اسلامی از سوی نشریه‌ فرانسوی شارلی ابدو نشان‌دهنده اوج درماندگی، عداوت، کینه و عناد دشمنان مسلمانان و ملت غیور ایران و موجب خشم هر انسان آزاده‌ای در جهان است.

به گزارش سه شنبه شب ایرنا به‌نقل از پایگاه خبری آستان قدس، حجت الاسلام احمد مروی در جلسه درس فقه حوزه علمیه مشهد افزود: این نشریه صهیونیستی با اهانت به مقدسات دینی اهداف اربابان اسرائیلی خود را دنبال می‌کند.

وی ادامه داد: علی‌رغم اینکه توهین نشریات غربی به ساحت قدسی رسول گرامی اسلام(ص) موجی از اعتراضات مسلمانان را به دنبال داشته؛ اما حکام متکبر، مغرور و خودخواه غربی اعتنایی به افکار عمومی جهان ندارند.

تولیت آستان قدس اظهار داشت: اخیراً اظهارت عجیب رئیس‌جمهور آمریکا که گفته بود بقیه دنیا «وصله شلوار جین آمریکا هم نمی‌شوند» نیز حکایت از روحیه تکبر و خودبزرگ‌بینی‌ آنان دارد که باید در دهان آن‌ها زد.

حجت الاسلام مروی انتشار چنین مطالب موهنی را نشان دهنده ضعف و زبونی استکبار در رویارویی با اقتدار و پیشرفت‌های روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: عصبانیت گردانندگان این نشریه موهن از هوشیاری و بصیرت مردم در خنثی‌سازی فتنه دشمنان در اغتشاشات اخیر، آن‌ها را به چنین اقدامات مضحکانه و کودکانه‌ای وا داشته است.

وی ادامه داد: اهانت به رهبری یک کشور، اهانت به یک شخص نیست بلکه اهانت به یک ملت است؛ لذا ابراز برائت و انزجار وظیفه همه ایرانیانی است که نسبت به کشور خود علاقه و عرق دارند و باید به دشمنان نشان داد که ملت ایران در برابر اهانت به مقدسات خود بی‌تفاوت نیست.

حجت‌الاسلام‌ مروی گفت: غرب به بهانه آزادی بیان و مطبوعات از کنار اهانت‌های مکرر به مقدسات اسلامی به‌سادگی می‌گذرد و از اهانت کنندگان حمایت نیز می‌کند، اما اگر فردی نه‌تنها انکار، بلکه حتی در خصوص هولوکاست در مطبوعات سؤالی کند، مرتکب جرم شده و مجازاتی همچون زندان و تعقیب قضایی دارد. آزادی بیان در غرب یک دروغ، فریب و ریاکاری بزرگ است.

به گزارش ایرنا، نشریه شارلی ابدو در پی اقدام سخیف خود مبنی بر راه‌اندازی یک مسابقه بین‌المللی برای رسم کاریکاتور، ویژه‌نامه چهارم ژانویه ۲۰۲۳ خود را با تصاویری به شدت موهن همراه با الفاظ و عباراتی زشت و توهین‌آمیز خطاب به مقدسات اختصاص داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha