۲۰ دی ۱۴۰۱، ۲۳:۱۶
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 84995134
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نجات جان ۱۳۰  نفر در جاده اندیکا به بازفت

اهواز- ایرنا- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اندیکا گفت: ۱۳۰ نفر از سرنشینان چند خودرو که در محور اندیکا به بازفت بر اثر بارش شدید برف و ریزش بهمن گرفتار شده بودند که توسط امدادگران هلال احمر نجات یافتند.

ایمان نوروزی شامگاه سه شنبه ور گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: بر اثر ریزش کوه و ایجاد بهمن در منطقه مورهره، تیم عملیات امداد و نجات کوهستان این جمعیت به منظور امدادرسانی به منطقه اعزام شد.

وی افزود: عصر امروز گزارش تلفنی به پایگاه امداد و نجات امام جواد (ع)مبنی بر گرفتار شدن ۲۵ خودرو بر اثر ریزش کوه و جاری شدن بهمن در محور اندیکا_ بازفت دریافت شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اندیکا بیان کرد: نجاتگران این جمعیت پس از چهار ساعت عملیات توانستند خودروهای گرفتار در برف را رها سازی کنند و افراد گرفتار در این بهمن را نجات دهند.

نوروزی بیان کرد: پس از انجام عملیات رها سازی و انتقال آن ها به محل امن، اقلام زیستی و بسته های۷۲ ساعته مواد غذایی بین آن ها توزیع شد.

بر اساس اعلام جمعیت هلال احمر خوزستان از ابتدای فصل زمستان تا کنون به بیش از ۵۰۰ نفر آسیب دیده از بارش برف و باران امداد رسانی شده است.

شهرستان اندیکا در خوزستان هم‌مرز با استان چهار محال بختیاری و از مناطق برفگیر استان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha