استاندار یزد: تامین پایدار آب گام بلند دولت برای توسعه استان یزد است

یزد- ایرنا- استاندار یزد گفت: در جریان سفر رییس جمهور به یزد عملیات اجرایی طرح انتقال آب از خلیج فارس به استان آغاز می‌شود که با اجرای این طرح دغدغه تامین پایدار آب رفع و یکی از مهمترین پیش نیازهای توسعه و پیشرفت استان تامین خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهران فاطمی سه‌شنبه شب در جمع نمایندگان انجمن‌های اولیا و مربیان یزد با بیان اینکه طرح انتقال آب از دریا به استان به طول ۷۳۰ کیلومتر، ظرفیت انتقال ۲۰۰ میلیون مترمکعب آب به یزد را دارد افزود: در طول ۴۴ سال گذشته طرحی استانی با حجم سرمایه گذاری ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی در کشور وجود نداشته است.

وی همچنین با تبیین اهمیت و جایگاه ویژه مجموعه آموزش و پرورش گفت: نظام جمهوری اسلامی تا جایی می‌تواند رشد کند که آموزش و پرورش ما قد بکشد ، بنابر این حل مسائل مربوط به این مجموعه در راس اولویت‌های استان قرار دارد.

فاطمی با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت انجمن‌های اولیا و مربیان در تصمیم سازی‌های آموزش و پرورش، اظهار داشت: در این راستا جلسه مشترکی بین شورای آموزش و پرورش استان و انجمن‌های اولیا و مربیان به صورت فصلی برگزار و برای استفاده هرچه بیشتر از نظرات و پیشنهادات این انجمن ها برنامه ریزی می شود.

استاندار یزد: تامین پایدار آب گام بلند دولت برای توسعه استان یزد است

فاطمی در خصوص شعار دولت سیزدهم مبنی بر «ایران قوی، دولت مردمی»، نیز اظهار داشت: مشارکت اولیا و مربیان در نظام تصمیم گیری و تصمیم سازی‌های ، بخشی از مردمی سازی دولت است.

استاندار یزد بر فراهم سازی زمینه مشارکت بیش از پیش مردم در تصمیم گیری‌ها تاکید کرد و گفت: همراهی مردم با دولت سبب پیشبرد امور به بهترین شکل ممکن انجام شود، بنابراین باید در تمامی فرآیندهای تصمیم گیری، زمینه حضور و مشارکت مردم فراهم شود.

فاطمی با بیان اینکه انجمن‌های اولیا و مربیان باید به رسمیت شناخته شود، تصریح کرد: باید در نظام اداره عالمانه مجموعه آموزش و پرورش، از توان و نظرات کارشناسی این انجمن‌ها استفاده و به آن‌ها نقش بدهیم.

وی همچنین در خصوص سفر رئیس جمهور و وزیران در استان در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری از برگزاری اجتماع مردمی در ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه ۲۲ دی ماه در محل میدان امیرچقماق خبرداد و از عموم مردم برای حضور در این اجتماع دعوت کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha