پویش "هر خانه یک اتاق گرم" در خراسان رضوی راه اندازی شد

مشهد- ایرنا- مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت:با توجه به ضرورت صرفه جویی در مصرف گاز و مشارکت حداکثری مردم در این زمینه و پایداری شبکه گازرسانی مناطق دورافتاده استان پویش "هر خانه یک اتاق گرم" با همکاری رسانه های جمعی، گروههای مرجع و فعالان شبکه های مجازی از دیروز به مدت یک هفته در استان آغاز شد.

حسن افتخاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مصرف کنندگان گازطبیعی در این مدت با گرم کردن صرفا یک اتاق در هر خانه و خاموش کردن تجهیزات گرمایشی اتاق های دیگر با استفاده و پوشیدن لباس مناسب فصل به جای افزایش درجه حرارت منزل در پایداری شبکه های گازرسانی در نقاط دورافتاده استان مشارکت عملی و فعالانه ای خواهند کرد.

وی ادامه داد:سهم مصرف گاز طبیعی در بخش خانگی و عمومی به بیش از ۹۰ درصد رسیده است و وظیفه انسانی و اجتماعی ما به ویژه در شهر مشهد، رعایت الگوی مصرف بهینه با هدف پایداری جریان گاز و جلوگیری از افت فشار در این مناطق است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: مشترکان گاز در خراسان رضوی می توانند با ارسال نام و خانوادگی و شماره تلفن همراه به سرشماره ۱۰۰۰۱۵۹۴ در این پویش شرکت کنند.

افتخاری افزود: اسامی نفرات برگزیده در پایان اسفند ماه با عنوان "شهروند مسوولیت پذیر" اعلام و از آنان تجلیل خواهد شد.

شرکت گاز خراسان رضوی به ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار مشترک خدمت رسانی می‌کند و مشهد با داشتن یک میلیون و ۴۰۰ هزار مشترک گاز، نقش تعیین کننده ای در پایداری جریان گاز کل استان دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha