۲۱ دی ۱۴۰۱، ۹:۲۸
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84995255
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح: دولت را برای اجرای برنامه‌هایش یاری کنیم

همدان- ایرنا- سخنگوی ارشد ستاد نیروهای مسلح بر ضرورت کمک و همراهی دولت در اجرای برنامه‌ها و اهدافش تاکید کرد و گفت: دولت سیزدهم تمام تلاش خود را برای اجرای سیاست‌ها در راستای بهبود شرایط و خدمت‌رسانی به مردم به کار گرفته، اما عده‌ای مدام چوب لای چرخ دولت می‌گذارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ سردار "ابوالفضل شکارچی" شامگاه سه‌شنبه در یادواره ۲۳ شهید طلبه و روحانی شهرستان ملایر در مدرسه علمیه علی‌ابن ابیطالب(ع) این شهر اظهار داشت: دولت مردمی و انقلابی آیت‌الله رئیسی با تمام توان آمده تا به مردم خدمت کند.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم را مردم انتخاب کرده‌اند و دولتی مردمی است، تاکید کرد: این در حالی است که دنیاطلبان مانع‌تراشی می‌کنند و مشکلات را به گردن دولت و جمهوری اسلامی می‌اندازند.

سخنگوی ارشد ستاد نیروهای مسلح با اشاره به اینکه خون مطهر شهدا امروز تکثیر شده و الگویی برای کشورهای منطقه است، ادامه داد: این عظمت شهدا دشمنان را به وحشت انداخته است.

سردار شکارچی بر لزوم تبعیت از رهبر معظم انقلاب و حرکت پشت سر ولایت فقیه و آرمان‌های شهدا تاکید کرد و گفت: امروز رهبر فررانه انقلاب سکاندار انقلاب اسلامی است و این امر موجب شکست دشمن شده و البته دشمن امروزه همه تیرها را به سمت رهبری نشانه گرفته‌اند.

وی خطاب به کسانی که بسیاری از چالش ها را به نظام و رهبری نسبت می‌دهند، تاکید کرد: بخش عمده ای از مشکلات کشور ناشی از سوء مدیریت است و دولت تمام هدفش رفع این مشکلات است.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح: دولت را برای اجرای برنامه‌هایش یاری کنیم

سردار شکارچی، جمهوری اسلامی را نظامی هدفمند و هدفش را اجرای عدالت دانست و اظهار داشت: این نظام و انقلاب اسلامی دشمنان زیادی دارد و اراده الهی بر نابودی باطل است و ملت قهرمان ایران روزی بر سر قاتلان شهید سردار سلیمانی فرود می‌آیند، کار برای قاتلان حاج قاسم تمام نشده است.

سردار شکارچی با تاکید بر اینکه آمریکا باید این منطقه را ترک کند، خاطرنشان کرد: مهمترین راهبرد جمهوری اسلامی اخراج آمریکایی‌ها از منطقه است و امروز هیمنه آمریکا شکسته شده و از دید ما آمریکا دیگر قدرت جهانی نیست.

سخنگوی ارشد ستاد نیروهای مسلح با بیان اینکه دشمنان دنبال پیشرفت کشور ما نیستند ، گفت: زنان در جامعه ما آزاد هستند و با حفظ عزت و حیای خود به مدارج بالایی در عرصه‌های مختلف رسیده‌اند.

سردار شکارچی افزود: شهدای سرافراز ما در دامن مادران بزرگی به این مقام والا رسیده‌اند و این درس‌ها را باید مداوم مرور کنیم.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ادامه داد: تمام افرادی همه که به بیراهه رفتند، از قطار انقلاب پیاده شدند و به دین و خون شهدا خیانت کردند، صبر نداشتند و در حقیقت این افراد دشمن را یاری می‌کنند.

سردار شکارچی قدرت و پیروزی امروز را در سایه اطاعت از خدا، اطاعت از رهبری و صبر در برابر مشکلات دانست و اظهار داشت: به دلیل این سه شاخصه مهم است که هیچگاه دشمنان از ما راضی نمی‌شوند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح: دولت را برای اجرای برنامه‌هایش یاری کنیم

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی امروز به عنوان قدرت جهانی در صحنه است، افزود: غربی‌ها و در راس آنها آمریکایی‌ها اگر می‌توانستند بلای سر این نظام بیاورند، یک لحظه درنگ نمی‌کردند.

سخنگوی ارشد ستاد نیروهای مسلح با بیان اینکه افتخار و عزتمندی را شهدا برای ما به ارمغان آوردند تا بتوانیم انقلاب را به جهان صادر کنیم، گفت: در سایه ولایت فقیه این راه را پرقدرت ادامه خواهیم داد و لحظه‌ای نباید شک کنیم، این پیام شهدا است.

سردار شکارچی با بیان اینکه انسان‌های بابصیرت هرگز راه را گم نمی‌کنند، تصریح کرد: محاسبات دشمنان همیشه در مقابل مردم و ملت ما اشتباه از آب در آمده است و هیچگاه محاسبه درستی از ملت ولایت‌مدار ایران نداشتند.

وی ادامه داد: دشمنان گمان کردند با فتنه اخیر کار جمهوری اسلامی ایران تمام است، آنها خوب می‌دانند که وجه تمایز جمهوری اسلامی ایران با سایر کشورهای دنیا، نوع حکومت است که رهبر آن دنبال قدرت‌طلبی نیست.

سردار شکارچی تاکید کرد: ره‌آورد شهدا به ویژه شهدای طلبه و روحانی که راهنمایی برای رزمندگان و پیشگامی در ایثار و شهادت بودند، ماندنی و ارزشمند است.

به گزارش ایرنا؛ شهرستان ملایر یک‌هزار و ۱۰۰ شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha