۲۱ دی ۱۴۰۱، ۹:۴۱
کد خبرنگار: 1003
کد خبر: 84995333
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پنج هزار و ۵۵۱ تن کالاهای اساسی در ایلام توزیع شده است

ایلام - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: طی یکسال اخیر و با روی کار آمدن دولت کار و کرامت پنج هزار و ۵۵۱ تن انواع کالاهای اساسی در سطح بازار استان توزیع شده است.

شهریار عباسی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: توزیع این مقدار کالای اساسی با هدف تنظیم بازار و جلوگیری از کمبود کالاهای مورد نیاز مردم صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه از آذرماه سال گذشته تا پایان آذرماه سال جاری در مجموع پنج هزار و ۵۵۱ تن انواع کالاهای اساسی در استان توزیع شده است، افزود: یک هزار و ۴۴۰ تن از این مقدار شکر و یک هزار و ۴۲۳ تن نیز برنج بوده است.

معاون استاندار ایلام توزیع ۲۳۰ تن گوشت قرمز ، یک هزار و ۱۶۰ تن گوشت مرغ منجمد و یک هزار و ۲۹۸ تن روغن را از دیگر اقدامات صورت گرفته در جهت تنظیم بازار استان عنوان کرد.

عباسی یادآور شد: ایلام در آبان ماه سال گذشته رتبه نخست کشور را از نظر تورم به خود اختصاص داد که با اقدامات صورت گرفته و نظارت مستمر برای جلوگیری از گران فروشی آبان ماه امسال وضعیت استان پنج رتبه بهبود یافته است.

وی اضافه کرد: کاهش فاصله تورم نیز از اولویت های مدیریت ارشد استان طی یکسال اخیر بود، بطوریکه در این شاخص نیز از ۱۰ درصد به ۴،۲ درصد کاهش یافته است.

استان ایلام بر اساس آخرین سرشماری صورت گرفته ۶۰۷ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha