نماینده وزیر تعاون: مردم در میز ارتباطات باید رفع مشکلات خود را به وضوح لمس کنند

یزد- ایرنا - نماینده تام‌الاختیار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: شهروندان در میز ارتباطات این وزارتخانه باید به وضوح رفع مشکلاتشان را لمس کنند.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد "مهری طالبی دارستانی" در حاشیه برپایی میز ارتباطات مردمی این اداره کل در استان که در استانه سفر رییس جمهور تشکیل شد افزود: با توجه به اینکه خدمات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آحاد مردم را در بر می گیرد، سعی شده ایرادتی که در میز ارتباطات مردمی دور اول سفر رئیس جمهور به استان ها وجود داشت، رفع شود.

مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: باتوجه به تجربه ای که در دور اول سفر ریاست جمهوری کسب کردیم، مسائل و مشکلاتی که مردم در حوزه های مختلف داشته اند را احصاء نموده و در این دور با برنامه وارد میز ارتباطات مردمی شده ایم.

طالبی دارستانی تاکید کرد: معاونین، مدیران کل و تعدادی از کارشناسان حوزه های مختلف تعاون، کار و رفاه اجتماعی از وزارت به استان یزد سفر کرده تا با مردم به صورت حضوری و چهره به چهره ارتباط گرفته و مشکلات را براساس ایرادتی که برطرف شده و برنامه هایی که طراحی شده است رفع کرده و مردم به وضوح رفع مشکلاتشان را لمس کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha