تردد در سه محور استان سمنان تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است

سمنان- ایرنا- رییس پلیس راه استان سمنان گفت: تردد خودروها در گردنه آهوان واقع در محور دامغان به سمنان، محور شهمیرزاد به فولادمحله در شهرستان مهدیشهر و محور سمنان به فیروزکوه به دلیل بارش برف، تنها با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

سرهنگ موسی بزرگی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ابراز داشت: اکنون تمام محورهای مواصلاتی استان سمنان، به جز محورهای شرقی، به دلیل بارش برف و باران لغزنده است و ضرورت دارد رانندگان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.
وی ادامه داد: اکنون بارش برف در محورهای استان سمنان از گردنه آهوان به سمت ایوانکی در شهرستان گرمسار و به سمت شمال استان مازندران ادامه دارد.
وی بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تصادفات سنگین منجر به فوت، جرح و یا خسارت سنگین در محورهای مواصلاتی استان گزارش نشده است.
رییس پلیس راه استان سمنان تاکید کرد: شهروندان ضمن خودداری از سفرهای غیرضروری، در صورت الزام به سفر، سوخت کافی، وسایل گرمایشی و مقداری غذا به همراه داشته باشند و رانندگان با رعایت فاصله طولی، از سرعت و سبقت غیرمجاز بپرهیزند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، هواشناسی استان سمنان برای روزهای پایانی این هفته هشدار نارنجی همراه با بارش برف و باران پیش بینی کرده بود و احتمال یخبندان جاده‌ها و آبگرفتگی معابر نیز دور از انتظار نیست.

دمای هوا نیز تا ۱۵ درجه سانتیگراد از امروز تا پایان هفته در استان سمنان کاهش دارد.
برف از دقایق ابتدایی امروز در شهر سمنان شروع به بارش کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha