۲۱ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۰۷
کد خبر: 84995755
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هوشمندسازی توزیع آرد نانوایی‌های یزد از ۲۵ دیماه

یزد - ایرنا - مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان یزد از فروش اینترنتی و هوشمندسازی توزیع آرد به منظور جلوگیری از انحرافات و عرضه خارج از شبکه و ناسالم آرد مورد نیاز نانوایی‌ها خبر داد.

به گزارش ایرنا، سید جلال موسوی شمس‌آباد روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران تعداد نانوایی های استان را یکهزار و ۱۰۰ باب بیان و افزود: ماهانه ۱۰ هزار تن آرد یارانه ای بین نانوایی استان توزیع می شود.

وی با بیان اینکه این طرح از ۲۵ دیماه در استان آغاز می شود اظهار کرد: تا قبل از راه‌اندازی سامانه آرد کشور موسوم به «سیما» و فروش اینترنتی آرد به نانوایان، فقط پنج هزار و ۵۰۰ تن آرد استان عمدتاً در بخش‌های شهری به صورت سیستمی توزیع می‌شده و مابقی که بخش زیادی از آن مربوط به مناطق روستایی بوده به صورت خود حمل انجام می‌شده است.

وی گفت: به منظور ساماندهی توزیع کامل آرد استان و رسیدن آن به دست نانوایان در سراسر استان، این بخش به اتحادیه‌های مربوطه در استان واگذار شده و قرار است حمل آرد نیز توسط یک شرکت معتبر که در ۱۸ استان فعالیت دارد، انجام شود.

موسوی از تهیه دفتر بازرسی و ثبت آرد برای نانوایی‌ها خبر داد و گفت: آرد حمل شده به نانوایی‌ها از طریق شرکت مذکور باید در این دفتر ثبت وصول شود.

وی تصریح کرد: نانوایی‌ها باید فقط نان مورد نیاز مردم را پخت کنند و صنایع و مراکز درمانی و رستورانها و مراکز عام المنفعه نسبت به ایجاد واحدهای تولید نان برای نیاز خود اقدام کنند که در این زمینه جلسات مختلفی برگزار شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha