ثبت نام شانزدهمین جشنواره جوانان برتر ایران زمین در البرز آغاز شد

کرج - ایرنا - ثبت نام برای شانزدهمین جشنواره استانی حضرت علی اکبر (ع) با عنوان «جشنواره جوانان برتر ایران زمین» در البرز آغاز شد.

بهزاد فروغی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان البرز  روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه هفته جوان اسفند ماه سال جاری برگزار می شود، اظهار کرد: جوانان برتر استان البرز در سنین ۱۵ الی ۳۵ ساله در چهار محور با ۱۲ موضوع می توانند نسبت به ثبت نام در این جشنواره اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه این جشنواره در محورهای فرهنگی، علمی، اجتماعی و اقتصادی برگزار می شود، اظهار کرد: موضوعات این جشنواره قرآن، ادبیات، فیلم،موسیقی، کنشگر فعال رسانه، هنرهای تخصصی، خادم اهل بیت(ع)، کارآفرینی، دانش بنیان، ورزش، فعال اجتماعی، جوان خاص معلول است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان البرز یادآور شد: در هر موضوع جشنواره یک نفر به معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان معرفی می شود و به هر نفر یک کارت هدیه پنج میلیون تومانی اهدا خواهد شد.

فروغی ادامه داد: جوانان علاقه مند جهت ثبت نام می توانند با مدارک شناسایی و احکام و مستندات مرتبط به صورت حضوری به اداره کل ورزش و جوانان استان و یا تمام ادارات ورزش و جوانان شهرستان های تابعه مراجعه کرده و یا از طریق آدرس اینترنتی که طی چند روز آینده اعلام خواهد شد، اقدام کنند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان البرز تصریح کرد: مهلت ثبت نام جشنواره تا ۱۰ بهمن ماه سال جاری است و در مراحل داوری نفرات برگزیده انتخاب و در اسفند ماه همزمان با هفته جوان و میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) تجلیل خواهند شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha