پورسلمان: روادید سابریست‌های ایران تا ساعاتی دیگر صادر می‌شود/ مشکلی در اعزام نیست

تهران- ایرنا- سرپرست فدراسیون شمشیربازی گفت: مشکلی در صدور ویزای ملی‌پوشان سابر وجود ندارد و آنها تا ساعات آینده تهران را به مقصد تونس ترک خواهند کرد.

علیرضا پورسلمان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا و در واکنش به این سئوال که گفته می‌شود هنوز ویزای سابریست‌های کشورمان برای حضور در رقابت‌های گرندپری تونس صادر نشده، تاکید کرد: از طریق مدیرکل امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان با سفارت تونس در ارتباط هستیم و گفته‌اند تا ساعات باقی مانده ویزای ملی‌پوشان کشورمان صادر خواهد شد و مشکلی از این بابت نیست.

وی در پاسخ به این سئوال که نفرات اعزامی بامداد فردا راهی تونس خواهند بود و آیا روند کار در فاصله زمانی کوتاهی که وجود دارد به خوبی پیش خواهد رفت یا خیر،‌ ادامه داد: در مرتبه قبلی هم همین اتفاق افتاد و چند ساعت مانده به پرواز ویزای نفرات به دستمان رسید. الان هم همین مسیر طی شده و بر اساس آنچه به ما گفته‌اند تا قبل از پرواز و تا ساعاتی دیگر این مساله حل خواهد شد.

سرپرست فدراسیون شمشیربازی تاکید کرد: تمامی مسائل و اقداماتی که از سوی فدراسیون کشورمان باید صورت می‌گرفت در موعد و زمان مقرر انجام شده و هیچ مشکلی در خصوص مسایل مرتبط به فدراسیون وجود ندارد و همه چیز طبق برنامه پیش رفته است.

سه سابریست کشورمان به نام‌های علی‌ پاکدامن، محمد رهبری و محمد فتوحی قرار است بامداد فردا تهران را به مقصد تونس ترک کنند تا در رقابت‌های گرندپری به میدان بروند. این مسابقات از روز جمعه در شرایطی آغاز می‌شود که ۱۴۸ ورزشکار جهان برای حضور در آن اعلام آمادگی کرده‌اند.

با توجه به اینکه حضور در این مسابقات برای کسب سهمیه المپیک موثر است تمامی مدعیان سابر جهان راهی تونس شده‌اند تا قدرت خود را به رخ حریفان بکشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha