خبرهای ۱۹:۳۰ جنوب آذربایجان‌شرقی؛ خرید تجهیزات زمستانی برای فرودگاه سهند

مراغه- ایرنا- خرید یک دستگاه تیغه برفروبی برای فرودگاه سهند، جلسه دوستانه فرمانده سپاه مراغه با فعالان فضای مجازی و کشف بیش از ۱۰ تن آرد قاچاق در ملکان از جمله خبرهای روز جاری شهرستان‌های جنوبی آذربایجان‌شرقی است.

به گزارش ایرنا از دیگر خبرهای امروز، چهارشنبه می‌توان به اهدای ۲۰ دستگاه لوازم خانگی به نیازمندان هشترودی، صدور بیانیه از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه مراغه در پی هتک حرمت نشریه فرانسوی به مقدسات اسلام و کشف و ضبط هشت میلیارد ریال کالای قاچاق در مراغه اشاره کرد.

خرید یک دستگاه تیغه برفروبی برای فرودگاه سهند

«محمد حاجی‌پور»، رئیس فرودگاه سهند به خرید یک دستگاه تیغه برفروبی به ارزش پنج میلیارد ریال جهت استفاده در واحد آتش‌نشانی و هدایت زمینی هواپیما از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اشاره کرد و گفت: مجهز شدن این فرودگاه به تجهیزات زمستانی، افزایش ایمنی پروازها را در پی دارد.

جلسه دوستانه فرمانده سپاه مراغه با فعالان فضای مجازی

فرمانده سپاه مراغه امروز گپ و گفتی با فعالان فضای مجازی مراغه داشت که در بخشی از آن به ویژگی‌های استکبار فرانو که به واسطه رسانه شکل می‌گیرد، گذری زد.

سرهنگ «یحیی حیدری» با تاکید بر اینکه نیروهای نظام سلطه در استکبار فرانو حضور فیزیکی ندارند، اضافه کرد: استکبار جهانی در این شیوه جدید با دستکاری افکار عمومی و تغییر در هویت فرهنگی تلاش می‌کند تا به اهدافش برسد.

وی فضای مجازی را شمشیر دولبه اما موتورهای جست‌وجو را ابزار استکباری خواند و افزود: نحوه برخورد با فضای مجازی باید به دور از افراط و تفریط و حساب شده باشد و گام نخست در این مسیر آموزش سواد رسانه به اقشار مختلف جامعه است.

وی همچنین فعالان رسانه‌ها را هادیان فکری جامعه خواند و با تاکید بر اینکه فعالان رسانه باید در مسیر تقویت مهارت‌های زندگی، کسب سواد رسانه، مطالعه تاریخ و تعریف صحیح از سبک زندگی گام بردارند، اضافه کرد: تقویت هویت ملی و زنده کردن خرده فرهنگ‌های دینی نیز باید به عنوان یک سیاست‌گذاری رسانه‌ای دنبال شود.

کشف بیش از ۱۰ تن آرد قاچاق در ملکان

فرمانده انتظامی ملکان به کشف ۱۰ تن و ۶۰۰ کیلوگرم آرد یارانه‌ای نوع ۲ به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اشاره کرد و گفت: این میزان آرد در قالب ۲۶۵ کیسه ۴۰ کیلوئی حین بازرسی از یک دستگاه خودرو باری کشف و ضبط شد.

سرهنگ «علی ریحانی» با اشاره به توقیف این خودرو، بیان کرد: راننده این کامیون نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل شد.

اهدای ۲۰ دستگاه بخاری گازی به نیازمندان هشترودی

رئیس اداره بهزیستی هشترود گفت: در آستانه روز مادر ۱۲ دستگاه بخاری گازی، پنج دستگاه یخچال و سه دستگاه لباس‌شویی به همت خیران نیک‌اندیش بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

به گفته «محمود علی‌آبادی»، ارزش کلی این ۲۰ دستگاه لوازم خانگی حدود ۲۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

صدور بیانیه در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به مقدسات اسلام

بسیج دانشجویی دانشگاه مراغه اهانت نشریه فرانسوی به مقدسات اسلام را با صدور یک بیانیه محکوم کرد که در بخشی از آن، آمده است: آن روز که نشریه فرانسوی شارلی ابدو به پیامبر اکرم (ص) اهانت کرد، محبوبیت رسول خدا(ص) بیشتر شد؛ در آن زمان که به قرآن کریم جسات کردند، اقبال به این کتاب آسمانی گسترده‌تر شد و اینک که به بزرگترین رهبر دینی انقلاب اسلامی جسارت کرده‌اند، محبوبیت او بیش از همیشه خواهد بود.

در حاشیه این بیانیه نیز تصویری از سردار دلها وجود دارد که در زیر آن نوشته شده است: «خون تو حریف می‌طلبد»

کشف و ضبط ۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در مراغه

فرمانده انتظامی مراغه از کشف یک محموله قاچاق شامل لاستیک خودروهای سنگین و لوازم یدکی دوچرخه به ارزش هشت میلیارد ریال خبر داد و گفت: این محموله حین گشت‌زنی و کنترل خودروهای عبوری از یک دستگاه کامیون باری کشف شد.

به گفته سرهنگ «توحید فارسی»، ماموران در بازرسی از این کامیون ۴۴۰ قطعه انواع لوازم یدکی خارجی دوچرخه در مارک‌های مختلف و ۲۴ حلقه انواع لاستیک خارجی خودروهای سنگین را کشف، و در این رابطه یک نفر را دستگیر کردند.

به گزارش ایرنا فردا، پنج‌شنبه ۲۲ دیماه سال ۱۴۰۱ شمسی است و هوای منطقه مراغه بر اساس بولتن پیش‌بینی هواشناسی صاف تا کمی ابری گاهی با وزش باد همراه خواهد بود.

همچنین مراسم جشن و سرور میلاد کوثر همراه با برنامه‌های شاد و مفرح و اهدای جایزه در سالن آزادی مراغه برگزار خواهد شد؛ آیینی آن را ستاد جشن کوثر مراغه برگزار می‌کند و همه اهالی می‌توانند همراه با اعضای خانواده‌یشان در آن شرکت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha