بیش از ۷۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان رضوی کشف شد

مشهد- ایرنا- بیش از ۷۰ هزار لیتر سوخت قاچاق طی ۲ عملیات در مشهد و هنگ مرزی تایباد کشف و ضبط شد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، رییس پلیس امنیت اقتصادی خراسان رضوی از کشف ۴۳ هزار و ۸۰۰ لیتری سوخت خارج از شبکه توزیع و قاچاق در مشهد خبر داد و افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر انبار غیرمجاز مقادیر زیادی سوخت در یکی از مناطق حاشیه شهر مشهد، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

سرهنگ حسین جوانبخت افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان، انبار مورد نظر را در یکی از مناطق حاشیه شهر مشهد شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی از این مکان ۴۳ هزار و ۸۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع را از پنج متهم کشف کردند و یک متهم نیز دستگیر شد.

کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در تایباد

فرمانده انتظامی تایباد نیز ادر همین ارتباط اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان عمده سوخت، یک دستگاه کامیون کشنده حامل سوخت قاچاق با اشراف اطلاعاتی در گمرک دوغارون این شهرستان شناسایی شد.

سرهنگ امیر امیراحمدی افزود: از این خودرو ۲۹ هزار لیتر سوخت گازوئیل کشف و یک متهم نیز دستگیر شد.

دستگیری مخلان نظم و امنیت تحت تعقیب در نیشابور

فرمانده انتظامی نیشابور نیز در خبر دیگری در تشریح عملیات دستگیری مخلان نظم و امنیت در این شهرستان اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر ورود و تردد ۲ نفر مخل نظم و امنیت عمومی تحت تعقیب در یکی از نقاط شهر نیشابور، دستگیری آنان با صدور دستور هوشیاری به تمامی گشتی های انتظامی سطح شهرستان در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده افزود: ۲ متهم دستگیر شده به دلیل تخریب کامیون ها، اخلال در نظم و امنیت عمومی و ایجاد رعب و وحشت و مزاحمت تحت تعقیب قضایی و پلیس بودند و با دستور مقام قضایی برای ادامه تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس امنیت عمومی قرار گرفتند.

جمع آوری ۱۷۷ معتاد کارتن خواب و متجاهر در حاشیه مشهد

فرمانده انتظامی مشهد نیز در خبری دیگر گفت: در راستای ارتقای احساس امنیت شهروندان و برخورد قاطع و قانونی با اخلالگران نظم و امنیت، طرح پاک سازی نقاط آلوده و جرم خیز با جمع آوری معتادان متجاهر در مناطق حاشیه شهر مشهد اجرا شد.

سرهنگ احمد نگهبان افزود: این طرح با هماهنگی مقام قضایی به مدت ۲۴ ساعت در محدوده بلوار توس، شهرک رجایی و اسماعیل آباد عملیاتی شد و ۱۷۷ معتاد متجاهر و کارتن خواب پس از جمع آوری به کمپ ماده ۱۶ دولت منتقل و زیر نظر کارشناسان برای بهبودی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: همچنین در ادامه این عملیات ۱۰ خرده فروش موادافیونی دستگیر و ۲ کیلو و ۵۶ گرم موادمخدر سنتی و صنعتی نیز از آنها کشف شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha