۲۲ دی ۱۴۰۱، ۹:۲۸
کد خبرنگار: 897
کد خبر: 84996449
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یخ‌بندان صبحگاهی در برخی از کوچه‌های چهارمحال و بختیاری
عکس آرشیوی است

شهرکرد-ایرنا- روز پنجشنبه۲۲ دی ماه ۱۴۰۱ در برخی از مناطق و کوچه‌های شهرکرد سطح معابر لغزنده بود به گونه‌ای که برخی از رانندگان با مشکل تردد خودرو مواجه شدند.

به گزارش ایرنا، بارش برف که از روز سه‌شنبه در چهارمحال و بختیاری آغاز شد و در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه آثار یخ‌بندان خود را در کوچه پیش کوچه‌های شهرها و روستاها نمایان کرد.

این یخ‌بندان صبحگاهی باعث ایجاد مشکل برای برخی از رانندگان خودروها شد به ویژه اینکه این خودروها روی برف و یخهای روی زمین سُر می‌خوردند.

دما در شهرکرد و کوهرنگ ۱۶ درجه سانتی‌گراد زیر صفر، لردگان چهار درجه زیر صفر، بروجن ۱۲ درجه زیر صفر، فارسان ۱۱ درجه زیر صفر، شلمزار ۱۲ درجه زیر صفر، اردل ۶ درجه زیر صفر، دوآب صمصامی ۱۱ درجه زیر صفر و بازفت سه درجه زیر صفر ثبت شد.

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد همان روز بارش برف اعلام کرد: ۵۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین از شهرداری و بخش خصوصی و ۱۰۰ راننده و پاک‌بان برای برف‌روبی معبرها و خیابان‌های مرکز استان را برعهده داشتند.

محمدرضا محمدیان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: از این تعداد ۳۵ دستگاه انواع ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین مختص شهرداری شهرکرد و بقیه از خودروهای استیجاری بخش خصوصی است.

وی پیش‌بینی کرده بود که برف‌روبی خیابان‌های شهرکرد تا روز سه‌شنبه انجام و شن‌ونمک‌پاشی انجام شود تا بتوان برف‌روبی کوچه‌ها را آغاز کرد.

به گزارش ایرنا، سامانه بارش اخیر در شهرکرد و بروجن هر کدام ۲۵ سانتی‌متر برف، در لردگان هشت سانتی‌متر، اردل ۱۷ سانتی‌متر، فارسان ۳۸ سانتی‌متر، سامان ۳۶ سانتی‌متر، فرخشهر ۳۰ سانتی‌متر، ایلبگی ۲۸ سانتی‌متر و بلداجی ۲۷ سانتی‌متر برف به همراه داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha