معاون استاندار بوشهر: تولیدات رسانه ملی باید منجر به فضای همدلی در جامعه شود

بوشهر - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: ایجاد فضای همدلی ، پرهیز از تجمل گرایی و تبلیغ زندگی غربی و ترویج سبک زندگی اسلامی از جمله مواردی است که باید در صدا و سیما مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اکبر پورات روز پنجشنبه در آئین معارفه مدیرکل صدا وسیمای مرکز بوشهر اظهار کرد: انعکاس موفقیت ها و اقدامات دولت در همه ایام به ویژه در دهه فجر، عمق بخشی به نشاط اجتماعی، تولید برنامه های شاد در کنار مردم، برگزاری مسابقات، سرگرمی‌ها، کادر سازی و پرورش نیروهای توانمند در صدا و سیما ضروری است.

وی افزود: صدا و سیما نقش اساسی در خنثی سازی توطئه‌های اخیر دشمن و جهاد تبیین داشته است.

معاون استاندار بوشهر تصریح کرد: مجموعه صدا و سیما با ورود جدی و با تولید محتواهای در جریان های اخیر موثر موفق عمل کردند.

وی بیان کرد: مجموعه صدا و سیما آوردگاهی برای مبارزه بی امان با جریان تحریف و قرارگاهی برای پراکندن امید و تلاش و بالندگی و آسایشگاهی برای نشر هنر و زیبایی‌ها است.

پورات اضافه کرد: صدا و سیما همواره در بحران‌های مهم در هدایت افکار عمومی نقش اثر گذاری داشته و در همه بحران‌ها با جهاد تبیین خوب درخشیده است.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به ضرورت برگزاری تورهای رسانه ای مقاومت و پیشرفت عنوان کرد: برگزاری این تورهای رسانه ای که به تازگی نیز در استان طراحی و راه اندازی شده اند نقش مهمی در جهاد تبیین دارند که باید به نحو مطلوبی برگزار شوند.

پورات گفت: تلاش می‌شود در حوزه مسئولیت اجتماعی در بحث ساختار، تجهیزات و امکانات از مجموعه صدا و سیما در استان حمایت لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به انتشار خبری در خصوص برکناری ۵۴ مدیر دستگاه اجرایی توسط برخی رسانه ها افزود: انتشار این چنین خبری به نقل از ایشان شیطنتی رسانه ای بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: در این خبر در پاسخ به سوالی در خصوص روند کُند انتصابات اعلام شده بود که از ۱۳۰ مدیر دستگاه اجرایی تنها ۵۴ نفر باقی مانده اند که ممکن است برخی از آنها تغییر و یا برخی ابقا شوند.

صدا وسیما باید در مقابل امپریالیسیم رسانه ای تقویت شود

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر با تاکید بر ضرورت روند اصلاح ساختار گفت: اگر در صدا و سیمای جمهوری اسلامی برای تقابل با امپریالیسم رسانه‌ای به اصلاح ساختار نرسیم دچار مشکل می‌شویم

غلامحسین کرمی با بیان اینکه نمی شود با حقوق قطره چکانی نیروها را نگهداشت افزود: باید نیروی انسانی خوب و متخصص انتخاب و زمینه نگهداشت نیروها نیز فراهم شود.

وی اظهار کرد: هنوز بسیاری از نیروهای توانمند در صدا و سیما به صورت حق الزحمه، خرید خدمت و ساعت کاری مشغول به کار هستند و حقوق آنها کمتر از یک کارگر رسمی و حقوق قانون کار است.

کرمی گفت: با توجه به زمان تدوین قانون هفتم توسعه و تنظیم لایحه بودجه ۱۴۰۲ باید از این فرصت برای تقویت صدا و سیما استفاده کرد.

وی اضافه کرد: در جنگ ترکیبی که دشمن با تمام سلاح و امکانات خود برای ضربه به نظام جمهوری اسلامی وارد میدان شده نباید از امپریالیسم رسانه غرب عقب بمانیم.

وی برضرورت جذب و نگهداشت نیروهای دلسوز و متعد و تقویت امکانات و تجهیزات صدا و سیما تاکید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha