بیمارستان کوثر بروجرد بیش از ۹۶درصد پیشرفت فیزیکی دارد

بروجرد - ایرنا - نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان کوثر این شهرستان با بیش از ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی به زودی به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایرنا، عباس گودرزی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید میرهاشم موسوی رییس سازمان تامین اجتماعی کشور از بیمارستان کوثر بروجرد اظهار داشت: بیمارستان کوثر یکی از ‌پروژه‌های بهداشتی و درمانی در دست اجرا در شهرستان بروجرد است.
وی افزود: حدود سه برابر افزایش مساحت درمانی در این بیمارستان وجود دارد تا با تمام استانداردهای درمانی مورد استفاده بازنشستگان، کارگران و عموم‌مردم باشد.

گودرزی بیان کرد: هم‌اکنون این پروژه دارای پیشرفت بیش از ۹۶ درصدی است که امیداوریم به زودی تکمیل، تجهیز و به بهره‌برداری برسد.

وی اضافه کرد: بیمارستان کوثر یکی از مطالبات مهم بازنشستگان و جامعه کارگری شهرستان بروجرد است که انتظار می رود زودتر آماده ارائه خدمت به همشهریان قرار بگیرد.
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با بهره برداری از این طرح درمانی فرصت های شغلی بسیاری برای شهروندان بروجردی فراهم خواهد شد.
گودرزی یادآور شد: امیدواریم در سفر رییس سازمان تامین اجتماعی کشور به شهرستان بروجرد، موضوع بازسازی اداره تامین اجتماعی شهرستان براساس استانداردهای روز بررسی و پیگیری شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان گفت: دولت یارانه اصلاح ارز ترجیحی را به تامین اجتماعی پرداخت کند.
رامین منظمی اظهار داشت: در این هشت ماه ۱۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان فقط دارو بوده، دولت یارانه اصلاح ارز ترجیحی را به بیمه سلامت پرداخت می‌کند و انتظار داریم برای سازمان تامین اجتماعی نیز این کار را انجام دهد.

منظمی با اشاره به اینکه کل اسناد در سال ۳۷ هزار میلیارد تومان به همه طرف‌های قراردادهای تامین اجتماعی است، بیان کرد: پیش از این مردم بخشی از داروهای ا تی سی را پرداخت می‌کرد اما الان علاوه بر دریافت رایگان این داروها، یک ویزیت نیز به آن هم اضافه شده است.

به گزارش ایرنا، طرح توسعه بیمارستان کوثر سازمان تامین اجتماعی به مساحت ۱۲ هزار و ۸۰۰ متر مربع با ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حال احداث است.

فاز اول طرح توسعه بیمارستان کوثر شامل پلی کلینیک تخصصی، بخش های بستری، اتاق عمل، زایشگاه و بخش مراقبتهای ویژه نوزادان است.

یمارستان کوثر بروجرد وابسته به سازمان تامین اجتماعی هم اکنون نیز طرح توسعه آن بیش از ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

موسوی روز پنجشنبه در سفر به شهرستان بروجرد پس از بازدید از بیمارستان کوثر و شعبه تامین اجتماعی شهرستان بروجرد در نشست با فعالان تشکل‌های کارگری شرکت می کند.

مسلم مرادی معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، منوچهر گودرزی مدیرکل تامین اجتماعی لرستان و جمعی از مسوولان شهرستانی و استانی میرهاشم موسوی مدیرعامل تامین اجتماعی را در سفر به شهرستان بروجرد همراهی می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha