استاندار آذربایجان‌غربی: دولت سیزدهم برنامه ویژه‌ای برای تامین معیشت مرزنشینان دارد

ارومیه - ایرنا - استاندار آذربایجان‌غربی گفت: دولت سیزدهم برای ساماندهی کوله‌بری و تامین معیشت و اشتغال مرزنشینان در کشور برنامه ویژه‌ای دارد.

به گزارش ایرنا، محمدصادق معتمدیان روز پنجشنبه در آیین معارفه معاون امنیتی و انتظامی استاندار آذربایجان غربی افزود: این طرح در قالب لایحه به مجلس شورای اسلامی فرستاده شده و امیدواریم بعد از تصویب و اجرا، شاهد رفع بسیاری از مشکلات معیشتی مرزنشینان باشیم.

وی بر مردمی‌سازی امنیت و تامین معیشت مردم به‌ویژه مرزنشینان تاکید کرد و ادامه داد: هر زمانی خود مردم‌ برای تامین امنیت پایدار پای کار بوده‌اند، شاهد برقراری امنیت پایدار بودیم.

استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره اهمیت برقراری امنیت پایدار در منطقه اضافه کرد: بدون شک امنیت زمینه توسعه همه جانبه را به همراه خواهد داشت.

معتمدیان با اشاره به ویژگی‌های آذربایجان غربی و مرزهای طولانی و همسایگی با سه کشور گفت: با وجود تهدیدات امنیتی در آنسوی مرزها و تلاش دشمنان اسلام و انقلاب در برهم زدن آرامش و امنیت مردم، با تلاش و مجاهدت نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، امنیت پایدار در استان برقرار بوده و مردم‌ به عینه شاهد این امنیت هستند.

وی با برشمردن برخی توطئه‌های دشمنان برای ناامن‌ نشان دادن کشور و آذربایجان غربی و تلاش در این زمینه یادآور شد: افزایش ۸۹ درصدی کشف سلاح و مهمات به ویژه سلاح جنگی در مرزهای استان نشان می‌دهد دشمنان برای برهم زدن امنیت و آرامش مردم برنامه ریزی کرده‌اند اما نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی با هوشیاری و اقتدار تمامی این توطئه‌ها را نقش بر آب می‌کنند.

استاندار آذربایجان‌غربی: دولت سیزدهم برنامه ویژه ای برای تامین معیشت مرزنشینان دارد

در این آیین با قدردانی از تلاش رضا ابراهیمی سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی، یحیی حسین خانی به عنوان معاون امنیتی و انتظامی استاندار آذربایجان‌غربی معرفی شد.

احمد وحیدی وزیر کشور در حکمی «یحیی حسین خانی» را به عنوان معاون امنیتی و انتظامی استاندار آذربایجان‌غربی منصوب کرد از جمله سوابق او می‌توان به فرمانده گردان عملیاتی شرق کشور، فرمانده تیپ امیر المومنین ناجا، فرمانده یگان ویژه استان تهران، فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی اشاره کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha