۲۲ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۵۹
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 84996739
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مصرف گاز خانگی در غرب خراسان رضوی ۹ درصد افزایش یافت

سبزوار- ایرنا- رییس اداره گاز سبزوار گفت: مصرف گاز مشترکان خانگی شهرستان‌های غرب خراسان رضوی شامل سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در یک ماه گذشته نسبت به مدت مشابه پارسال ۹ درصد افزایش یافته است.

عباس نیکزاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از ۲۲ آذر امسال تاکنون ۱۱۷ میلیون و ۸۵۲ هزار مترمکعب گاز در ناحیه گاز سبزوار مصرف شده است.

وی ادامه داد: ورود موج سرمای پایدار به منطقه میزان مصرف گاز را به طور چشمگیری افزایش داده است که این موضوع اهمیت صرفه‌جویی را بیش از گذشته ضروری کرده است.

رییس اداره گاز سبزوار گفت: مشترکان گاز می توانند با گرم کردن یک اتاق در هر خانه و خاموش کردن تجهیزات گرمایشی سایر اتاق ها، در پایداری شبکه گازرسانی مشارکت کنند.

نیکزاد افزود: همچنین پایش میزان مصرف گاز نهادهای اداری و دولتی در شهرستان های زیر پوشش منطقه گاز سبزوار از ۲۰ روز گذشته آغاز شده است که تاکنون منجر به قطع جریان گاز ۳۲ اداره پرمصرف غرب خراسان رضوی شده است.

وی گفت: به طور میانگین روزانه ۴۰ مورد بازدید به وسیله بازرسان شرکت گاز منطقه سبزوار از نهادهای اداری صورت گرفته است که علاوه بر صدور اخطارهای لازم، گاز مشترکان پرمصرف در این مدت قطع شده است.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha