مشکلات مراکز درمانی تامین اجتماعی در بروجرد پیگیری شود

بروجرد - ایرنا - معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: مشکلات مراکز درمانی و بیمه ای سازمان تامین اجتماعی شهرستان پیگیری و برطرف شود.

به گزارش ایرنا، مسلم مرادی روز پنجشنبه در جلسه بررسی مشکلات کارگری و صنفی و حل مشکلات بیمه‌ای کارگران که با حضور میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور در محل سالن جلسات فرمانداری بروجرد برگزار شد، ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و خیرمقدم به حاضران در جلسه اظهار داشت: برخی شرکت‌های زیرمجموعه سازمان تامین اجتماعی در شهرستان دارای مشکلات بانکی، حقوقی و اداری هستند.

وی افزود: شهرستان بروجرد به فرهیختگان و شهیدان والامقام معروف و شهر آیت‌الله العظمی بروجردی است.

فرماندار بروجرد با اشاره به مشکلات اداره تامین اجتماعی بیان کرد: در جمع نمایندگان بازنشستگان، تشکل‌های کارگری هستیم که امیدواریم بتوانیم بخشی از مشکلات را بیان می شود برطرف کنیم.

بازسازی ساختمان تامین اجتماعی بروجرد ضروری است
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: بازسازی ساختمان تامین اجتماعی در شهرستان بروجرد ضروری است.

عباس گودرزی بیان کرد: ارتقا سطح خدمات درمانگاه تامین اجتماعی و بازسازی کامل ساختمان فرسوده این نهاد بیمه ای و درمانی از مطالبات بیمه شدگان این شهرستان است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: امیدواریم یکی از مصوبات این سفر بازسازی ساختمان تامین اجتماعی بروجرد باشد تا بتوانیم به بازنشستگان و جامعه هدف به بهترین نحو خدمت‌رسانی کند.

وی با اشاره به احداث خانه امید در بروجرد افزود: خانه امید در یک طبقه همکف احداث شده که طبقه فوقانی آن نیز آماده ساخت است که انتظار می‌رود یکی دیگر از مصوبات سفر مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی پیگیری احداث آن باشد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس بیان کرد: امیدواریم با توجه به بودجه سال آینده و برنامه پنج‌ساله هفتم خدمت به بازنشستگان و کارگران که صاحبان اصلی انقلاب و از اقشار متوسط پایین جامعه بوده و همواره در همه صحنه‌ها و حوزه‌ها پای‌کار انقلاب هستند، مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش ایرنا، موسوی روز پنجشنبه در سفر به شهرستان بروجرد پس از بازدید از بیمارستان کوثر و شعبه تامین اجتماعی شهرستان بروجرد در نشست با فعالان تشکل‌های کارگری شرکت می کند.

مسلم مرادی معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، منوچهر گودرزی مدیرکل تامین اجتماعی لرستان و جمعی از مسوولان شهرستانی و استانی میرهاشم موسوی مدیرعامل تامین اجتماعی را در سفر به شهرستان بروجرد همراهی می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha