تقابل صنعتی‌ها در کرمان؛ مس طلای سیاه آبادان را حذف کرد

تهران- ایرنا- تیم فوتبال مس کرمان در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی با پیروزی برابر صنعت نفت آبادان راهی دور بعد شد.

به گزارش ایرنا، تیم‌های مس کرمان و صنعت نفت آبادان در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال از ساعت ۱۴ در ورزشگاه باهنر کرمان مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند.

مس و صنعت نفت که به ترتیب با ۱۱ و ۱۰ امتیاز در رده‌های ۱۴ و ۱۵ لیگ برتر ۱۶ تیمی ایران جای دارند، پس از تقابل در هفته دهم لیگ برتر که با پیروزی کرمانی‌ها به اتمام رسید، این بار در جام حذفی برابر هم به میدان رفتند.

صنعت‌نفت با آمدن ادسون تاوارس به عنوان سرمربی، در بازی‌های اخیر انگیزه بسیار زیادی از خود نشان داده و مرد برزیلی توانسته نوع بازی زردپوشان آبادانی را تغییر دهد؛ هرچند آنها در چهار بازی اخیر خود تنها چهار امتیاز کسب کرده‌اند.

شاگردان فرزاد حسین‌خانی در تیم مس هم برای نشان دادن ارزش‌های و اثبات توانایی‌های خود، انگیزه زیادی برای درخشش در جام حذفی داشتند و در دقیقه ۴۱ محمدامین کاظمیان برای صنعتی‌های کرمان گلزنی کرد و آنها نیمه نخست را با روحیه‌ای بالا تمام کرده و راهی رختکن شدند.

با آغاز نیمه دوم، صنعت نفت که چیزی برای از دست دادن نداشت، حملاتی را روی دروازه میزبان تدارک دید اما حملات این تیم راهی به دروازه مس نبرد و باز هم میزبان در دقیقه ۶۷ به گل رسید. علی تهامی گل دوم مس را به ثمر رساند.

در نهایت این دیدار با شکست صنعت نفت به پایان رسید و مس راهی مرحله بعدی جام حذفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha