۵ میلیون لیتر نفت در روستاهای غرب خراسان رضوی توزیع شد

سبزوار- ایرنا- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار گفت: پنج میلیون لیتر نفت سفید در آستانه ماههای سرد سال بین روستاهای غرب خراسان رضوی توزیع شده است.

غلام‌محمد احمدی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمام سهمیه ماهیانه نفت سفید روستاهای غرب خراسان رضوی به مناطق فاقد گاز طبیعی ارسال شده تا ساکنان این نواحی برای تامین سوخت زمستانی خود مشکلی نداشته باشند.

وی افزود: توزیع سوخت زمستانی هفت هزار و ۴۰۰ خانوار روستایی فاقد گاز طبیعی در منطقه سبزوار بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه درخواست فرآورده های نفتی انجام می شود که در سال جاری تعداد خانوارهایی که نفت سفید می سوزانند نسبت به سال قبل کاهش یافته و از ۱۳ هزار و ۷۵۰ خانوار به هفت هزار و ۴۰۰ خانوار رسیده است.

احمدی ادامه داد: خانوارهای روستایی در قالب خانوارهای یک و ۲نفره، سه و چهار نفره، پنج و ۶ نفره و هفت نفر به بالا دسته بندی می شوند و همزمان با افزایش تعداد خانوار، سوخت تخصیصی هر خانوار نیز افزایش می یابد.

وی افزود: بر همین اساس میانگین سهمیه تخصیصی به خانوارهای فاقد گاز در ماه های آذر و دی به میزان ۳۴۵ لیتر بوده که از طریق ۶۵ باب فروشندگی مجاز نفت سفید شهری و روستایی در منطقه سبزوار توزیع شده است.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار یکی از ۳۷ منطقه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که در قالب دو ناحیه سبزوار و بردسکن، تامین و توزیع سوخت در شهرستان‌های سبزوار، بردسکن، خوشاب، داورزن، جوین و جغتای را بر عهده دارد.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد مقدس واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha