۲۲ دی ۱۴۰۱، ۱۷:۴۲
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 84996921
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تمام افراد بالای ۱۸ سال البرز برای تزریق واکسن یادآورکرونا اقدام کنند

کرج - ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز از تمام افراد بالای ۱۸ سال این استان که ۶ ماه از زمان تزریق واکسن کرونای آنان گذشته ، خواست برای تزریق دوز یادآور اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، دکتر شهرام صیادی عصر پنجشنبه به خبرنگاران گفت : بررسی ها حاکی از افزایش شمار مبتلایان به کووید۱۹ در روزهای اخیر است .

وی ادامه داد: شیوع زیر سویه های جدید کرونا در جهان نیز زنگ خطر را به صدا درآورده و باید اقدامات پیشگیرانه با استفاده از تزریق واکسن و رعایت پروتکل های بهداشتی به عمل آید.

صیادی گفت : تزریق دوز یادآور در پیشگیری از ابتلا به سویه های جدید کرونا تاثیر گذار است و انتظار می رود مردم استان البرز با حضور در پایگاه ها و مراکز بهداشتی درمانی برای تزریق واکسن اقدام کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز افزود : اکنون ۳۵۰ مرکز و پایگاه بهداشتی و درمانی استان البرز آماده تزریق واکسن کرونا هستند.

وی از تمام افرادبالای ۱۸ سال که ۶ ماه از تزریق آخرین دوز واکسن آنها گذشته است خواست برای تزریق دوز یادآور به نزدیک ترین مرکز بهداشت محل سکونت خود مراجعه کنند.

صیادی ادامه داد: درزمان حاضر تمام واکسن های ایرانی و سینوفارم در مراکز بهداشتی موجود است و البرز نشینان می توانند با مراجعه به سایت دانشگاه علوم پزشکی البرز از جزییات بیشتر شامل ادرس ، شماره تماس ، نوع واکسن ، نقشه مسیر یابی و امثال آن مطلع شوند.

اکنون بیش از ۵۰ بیمار کووید ۱۹ در بیمارستان های البرز بستری هستند .

پیش از این دکتر احمد مهدوی رییس مرکز مدیریت فوریت های پزشکی استان البرز اعلام کرد: در هفته جاری شمار مراجعه روزانه افراد مشکوک به کرونا به مراکز درمانی استان یکصد نفر نسبت به هفته های گذشته بیشتر شده و به بیش از ۷۰۰ نفر رسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha