۲۳ دی ۱۴۰۱، ۰:۱۶
کد خبرنگار: 2296
کد خبر: 84997097
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماهنگ‌های «پناه باران» و «سایه مادر» منتشر شد + فیلم

تهران- ایرنا- نماهنگ‌های «پناه باران» با خوانندگی محمد اصفهانی و «سایه مادر» با اجرای گروه هم‌آوایی بانوان هوران به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه‌ زهرا (س) و گرامیداشت مقام زن و مادر منتشر شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، نماهنگ «پناه باران» با شعری از عبدالجبار کاکایی، آهنگسازی امیر فتحی و خوانندگی محمد اصفهانی به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام زن و مادر به همت واحد موسیقی موسسه‌ منتظران منجی(ع) منتشر شده است.

نوازندگان؛ کریم قنبری (ویولن‌سل)، پیام طونی (ویولن)، امیر فتحی (پیانو) با همراهی ارکستر زهی دلان، محمد فلاحی میکس‌ و مستر، پیمان معصوم‌زاده تهیه‌کننده و کارگردان، پارسا کمالی تدوین‌گر، آرشام هوشیاری مدیر تصویربرداری از جمله عوامل این نماهنگ هستند.

در معرفی این اثر آمده است: «نماهنگ «پناه باران» هدیه‌ایست تقدیم به وجودی که پناه است برای فرزندانش در تمام تاریخ. پناهی که محبتش، مرز نمی‌شناسد و آغوشش، وسعـتی به اندازه‌ تمام خلقت دارد! پناهی برای جذب و نوشیدن مهر؛ و پاشیدن مهر. پناهی که هر چه مهربانی در عالَم بوده و هست، از دریچه‌ این وجود بوده و هست و خواهد بود!»

محمد اصفهانی پیش از این با همکاری موسسه‌ منتظران منجی (ع) قطعه «خیال آشنا» را منتشر کرده بود.

«سایه مادر»

نماهنگ «سایه مادر» با اجرای گروه هم‌آوایی بانوان هوران به همت موسسه هنری رسانه‌ای زامیر (رسانه‌ای برای بانوان ایران) منتشر شده است. استودیو حنا مجری طرح این اثر بوده است.

«مادر آب»

نماهنگ «مادر آب» با شعری از روح‌الله عیوضی، آهنگسازی احسان جوادی و با حضور گروه سرود نورالمبین اصفهان به همت مرکز موسیقی مأوا- سازمان هنری‌ رسانه‌ای اوج بازنشر شده، این اثر سال گذشته منتشر شده است.

حمیدرضا مقصودی کارگردان، محمد شفایانی تهیه‌کننده، میلاد ولدان تهیه‌کننده صوت و موسسه هنری رسانه‌ای هانا مجری طرح از دیگر عوامل این نماهنگ هستند.

مرحله سوم فصل دوم لیگ سرود ایران با عنوان «مادر آب» ویژه ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر به همت مرکز موسیقی مأوا برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر، شرکت در مسابقه و دریافت قطعه بی‌کلام می‌توانند تا هفتم بهمن به سایت لیگ سرود به نشانی soroudleague.ir مراجعه کنند.

۲۳ دی مصادف با ۲۰ جمادی الثانی سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن است. ۲۳ تا ۲۹ دی‌ به عنوان هفته بزرگداشت مقام زن و مادر نامگذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha