۲۳ دی ۱۴۰۱، ۱۲:۵۶
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 84997356
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

اخراج و مجازات نظامیان اسرائیلی درپی سرقت سلاح و مهمات

تهران – ایرنا – ارتش رژیم صهیونیستی در پی تکرار به سرقت رفتن سلاح و مهمات از پایگاه ها و مراکز نظامی، یک افسر را اخراج و شماری را تنبیه کرد.

به گزارش روز جمعه ایرنا، پایگاه خبری صهیونیستی "۰۴۰۴" نوشت که ارتش رژیم صهیونیستی یک افسر را اخراج و شمار دیگری از نظامیان از جمله فرمانده تیپ "گوعاتی" را به خاطر به سرقت رفتن سلاح و مهمات از پایگاهی به نام "سدیه تایمان" در منطقه نقب در جنوب فلسطین اشغالی مجازات کرد.

پلیس نظامی رژیم صهیونیستی براساس تحقیقات انجام شده در این باره، یک افسر با درجه ستوانی را اخراج و یک سرگرد را به حبس و شماری دیگر را به خاطر کوتاهی در انجام وظایف محوله تنبیه کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی ۲۹ مهرماه از ورود سارقان به یک پایگاه نظامی در منطقه نقب و به سرقت رفتن مقادیر زیادی مهمات خبر داده بود.

در سال های اخیر، پدیده سرقت سلاح و مهمات از پایگاه های نظامی رژیم صهیونیستی بویژه در منطقه نقب افزایش یافته است.

در سپتامبر گذشته روزنامه صهیونیستی «معاریو» از به سرقت رفتن سه قبضه اسلحه متعلق به نظامیان شرکت کننده در یک دوره آموزشی در پایگاه نظامی "شبتا" در نقب پرده برداشت.

براساس گزارش این روزنامه، افراد ناشناس وارد این پایگاه شده بودند و درحالی که نظامیان در خواب بودند، سه قبضه سلاح متعلق به نظامیان شرکت کننده در دوره توپخانه را به سرقت بردند.

اواخر آبان نیز روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» اعلام کرد که واحد تحقیقات پلیس به این نتیجه رسیده است که برخی نظامیان با سارقان برخی از پایگاه ها تبانی کرده اند.

این روزنامه نوشت که واحد تحقیقات پلیس رژیم صهیونیستی معتقد است نظامیان صهیونیست با سارقان پایگاه «تی‌زنوبار» ارتش این رژیم واقع در منطقه جولان اشغالی سوریه همکاری کرده اند.

پلیس رژیم صهیونیستی چند روز بعد تعدادی از افسران ارتش این رژیم را به خاطر مشارکت احتمالی در ربودن ۷۰ هزار گلوله و ۷۰ نارنجک از پایگاه نظامی یاد شده واقع در نزدیک شهر قصرین در منطقه جولان اشغالی بازداشت کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha