۲۳ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۰۳
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 84997381
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه کاشان:دشمن در آشوب اخیر دچار مشکل محاسباتی شد

کاشان - ایرنا - نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت:رهبر معظم انقلاب فرمودند که مهندسی دشمن در آشوب های اخیر کامل بود اما دچار مشکل محاسباتی شد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سید سعید حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کاشان که در مصلای بقیه‌الله‌الاعظم (عج) این شهر اقامه شد افزود: دشمن تصور می کرد که اگر ۲ نفر پناهنده شده و به نظام توهین کنند همه هنرمندان،ورزشکارن و بازیگران و جوانان مملکت به سمت آنها می روند.

وی اظهار کرد:به لطف خدا همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند اقشار مختلف مردم با بصیرت نقشه دشمن را در آشوب اخیر خنثی کردند،رهبر عزیز انقلاب شناختشان از این مملکت ،جوانان،خانم های محجبه و یا خانم های ضعیف الحجاب شناخت کاملی است و خدا را برای داشتن چنین رهبر فرزانه ای شاکریم.

وی اضافه کرد:امروز هر کس در صف اتحاد مردم خدشه وارد کند قطعا در زمین دشمن بازی کرده و همه ما باید با حفظ وحدت حول محور ولایت حرکت کنیم.

امام جمعه کاشان در بخش دیگری از سخناش گفت:میلاد حضرت زهرا«س» از مناسبت های هفته است،هرکس بخواهد به عالی ترین مرتبه بهشت برسد وسیله آن حضرت زهرا«س» است.

حجت الاسلام حسینی گفت:تبعیت و اطاعت حضرت زهرا«س» بر همگان واجب است و این افتخار ماست که مولای ما حضرت زهرا«س» است.

امام جمعه کاشان بیان کرد:تولد حضرت امام خمینی«ره» از مناسبت های دیگر هفته است،در زمان حیات امام راحل«ره»توفیق حضور در جماران را داشتم از خادم ایشان پرسیدم امام خمینی«ره» را برای من تعریف کنید و ایشان گفت که امام خمینی«ره» هفت بار در شبانه روز قران می خواند و رابطه ایشان با خانواده بسیار محترمانه است.

حجت الاسلام حسینی گفت:زن در مکتب ما امانت خداست و شب گذشته خدمت مادر شهیدان بارفروش رسیدیم از ایشان پرسیدم چرا خداوند چهار  پسر شما را برگزید که گفتند شوهرم مال حلال به منزل می آورد و من هم عفت و شرافتم را همواره حفظ می کنم و این یعنی زن زندگی و آزادی.

وی سالروز شهادت شهید نواب صفوی را از دیگر مناسبت های هفته ذکر کرد و افزود:این شهید بزرگوار ۳۱ سال با برکت داشت و ۱۰سال رهبر فداییان اسلام بود.

وی اظهار کرد:باید مراقب نفوذ به ویژه بین روحانیت باشیم چون در بیت آیت الله بروجردی کسانی بودند که اجازه کمک این مرجع تقلید به شهید نواب صفوی را ندادند.

امام جمعه کاشان بیان کرد:شهید نواب صفوی وقتی سخنرانی می کرد، تاثیرگذار بود به گونه ای که مقام معظم رهبری فرمودند که سخنرانی های این شهید بزرگوار در من بسیار اثرگذار بود.

حجت الاسلام حسینی انتصاب مقام معظم رهبری توسط امام خمینی«ره» به عنوان امام جمعه تهران را از دیگر مناسبت های هفته ذکر کرد و گفت:معظم له در ۴۰ سالگی از طرف امام راحل«ره» به جایگاه امام جمعه تهران منصوب شدند و شهید بهشتی و دیگر بزرگان پشت سر ایشان نماز می‌خواندند.

وی افزود:فرار شاه در ۲۶دی سال ۱۳۵۷ از دیگر مناسب های هفته است،تعدادی از افسران آمریکا گفتند که فرار شاه اوضاع کشور را بحرانی می کند،ساواک باید خشن تر عمل کرده و اگر لازم شد کودتا انجام دهد اما خود کارتر و سالیوان سفیر آمریکا در ایران گفتند شاه باید برود تا اوضاع بهتر شود.

وی اظهار کرد:فردوست می گوید آنچه موجب شد شاه از ایران برود راهپیمایی میلیونی مردم در سال ۱۳۵۷ است و وقتی ازهاری و شاه این جمعیت و طرفداران امام راحل«ره»دید، گفت من دیگر جایی در این مملکت ندارم.

وی گفت:عاشورا و تاسوعای حسینی شاه را فراری داد و این عامل باید حفظ شود،نظام مقدس جمهوری اسلامی یک نظام الهی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha